TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 20 september 2016

Het is mijn favoriete hotel in Orlando . Ondanks de grootte heb je weinig last van andere mensen omdat de meeste gasten congres bezoekers zijn. Het hotel beschikt over meerdere zwembaden met voldoende ruimte en schaduw . Een uitstekend sushi restaurant en meerdere andere restaurants alsook een winkel. Ruime parkeermogelijkheid. Wat wel vervelend is dat de WiFi niet gratis is , wel voor 1 dag maar dat betekent dat je die dus elke dag weer moet aanmelden. Dit zou gratis moeten zijn voor de duur dat je er bent. Ook het lawaai op de gangen is niet altijd even prettig. Wij hadden dit keer op de 10 de verdieping bijna aan het einde van de gang een kamer en dat was redelijk rustig, Ook al sluit je de deur zachtjes als je weggaat het maakt veel lawaai misschien kan men dit nog eens aanpassen!

Datum van verblijf: augustus 2016
RosenHotels, Guest Relations Manager van Rosen Shingle Creek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2016

We horen graag dat wij uw favoriete hotel, Greetje924

Bedankt voor het verblijf bij ons. Gelieve te bezoeken binnenkort weer.

Beoordeeld op 19 mei 2016

Hotel heeft uitstekende faciliteiten voor vergaderingen en beurzen. Was hier voor een beurs, prima verblijf. Het steakhouse is van uitmuntende kwaliteit. Overige faciliteiten zoals fitness, zwembaden zijn ook prima.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
RosenHotels, Guest Relations Manager van Rosen Shingle Creek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2016

Blij dat je vond de faciliteiten, Paul V.

Bedankt voor het verblijf bij ons.

Beoordeeld op 2 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel
Zeer vriendelijk personeel
Super lekkere bedden, werelds geslapen!
Super schone kamers
Lekker eten
Centraal maar rustig gelegen. Met Über sta je voor een paar dollar bij Disney Springs of bij een van de winkelcentra.
Veel faciliteiten

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde voor zaken
RosenHotels, Guest Relations Manager van Rosen Shingle Creek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2016

Zo blij om te horen dat je genoten hebt van uw bezoek!

Bedankt voor het verblijf bij ons! Kom snel terug.

Beoordeeld op 3 december 2015

Ik kom hier voor de derde keer en hetblijft een fantastisch hotel! Qua locatie gunstig gelegen. De parken en de shopping malls liggen op een gunstige afstand.
Diverse zwembaden, restaurants en een fantastische golfbaan.

Kamertip: Mooi uitzicht op de golfbaan.
Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
RosenHotels, Guest Relations Manager van Rosen Shingle Creek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2015

Wauw! 3 keer al, Tea E.

Dank u voor uw bedrijf. Haast terug en bezoek ons snel weer.

troy Schoenmaker

Beoordeeld op 23 mei 2015

Enorm groot hotel met 1500 kamers maar van alle gemakken voorzien. Winkeltje, ijswinkel, div restaurants (Mexicaan, sushi, Italiaan, buffet) en Starbucks. Parkeren met Valet is 20$, selfparking is gratis als je een kamer boekt. Er rijden golfkarretjes die je van en naar de parking brengen. Overal is personeel, alles is schoon en netjes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Onze standaardkamer was ruim met mooie badkamer met aparte heerlijke douche en bad, bidet, en dubbele wastafel. Verder een koelkast, stille airco, prima bed, grote tv, buro en zitje. De tv is een grote computer met een toetsenbord. Kamer was keurig schoon. Kortom prima. Er is gratis WiFi op de kamer, maar die is niet best van kwaliteit. Ontbijtbuffet kan in de ochtend, maar dat hebben wij niet gedaan. Je kunt alles kopen in het hotel. Er is geen openbaar vervoer in de buurt, maar voor hotelgasten rijdt een gratis shuttlebus naar de grote parken. Wel op vaste tijden. Je moet vooraf boeken. Prijzen van de restaurants zijn pittig, maar ja, reken op 100 dollar voor z'n tweetjes inclusief tax en 18% fooi. Wij hebben met plezier verbleven in dit hotel.

Kamertip: Loop even om het hotel om te kijken waar je wilt zitten. Uitzicht op de golfbaan is het mooiste.
Datum van verblijf: mei 2015
RosenHotels, Social Media Concierge van Rosen Shingle Creek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2015

Dankuwel voor uw WOW van een beoordeling , Peter !

We zijn zo blij om te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons . Het is vooral geweldig dat de extra voorzieningen geholpen om toe te voegen aan het comfort en gemak van uw verblijf.

Er is zoveel te doen hier op het terrein als in de omgeving. We hopen dat u terugkomen voor meer avonturen!

Veel Dank ,

Stephanie Morando