“Vers en heerlijk”
Beoordeling van Hot Krust Panini Kitchen

Hot Krust Panini Kitchen
Geclassificeerd als nr. 5 van 475 Snelle hap in Orlando
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Doctor Phillips
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed geprijsd en zalig gegeten. Twee keer! Lunch met soep en salade. Beiden rijk gevuld met zo veel lekkere ingrediënten. In avond een panini. Eveneens ontzettend lekker. Gelukkig eens iets anders dan hamburgers. Vriendelijk en schoon. Zeker doen! Geopend tot 8 pm.

Datum van bezoek: mei 2017

30 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij deze zaak terecht gekomen. Vanwege de vele positieve beoordelingen hebben we het zelf uitgeprobeerd en ja...erg lekker. We zijn zelfs twee keer geweest. Vriendelijke ontvangst, en een week later werden we wederom vriendelijk ontvangen door de eigenaar, hij wist zelfs nog wie we waren. Wij hebben de hamburger genomen. De porties zijn groot genoeg als avondmaaltijd. Er zit geen saus op de hamburger, goed vers vlees, heerlijk knapperig brood en verse groente. Je kunt allerlei vers gemaakte sausjes uitproberen. De tropisch fruit met peper is erg lekker. Heerlijke gekruide patatjes erbij. Hier zeker naar toe gaan, AANRADER.

Datum van bezoek: oktober 2015
17 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder jaar kom ik in Orlando en dan hoort een burger er eigenlijk altijd bij. Vaak zijn die te vet en te grof. Vorig jaar Hot Crust ontdekt uit de Lonely Planet, nu staan ze #2 in Tripadvisor. En terecht. Alles heel verantwoord (geen bewerkt vlees ed.) maar daar val ik niet zo op. Vooral lekker. Ik had een Philly Steak: krokante Panini, heerlijk vlees, goeie saus, mooie groenten en gebakken, niet gefrituurde wafel aardappelen. Als ik weer in Orlando ben ga ik er zeker weer naar toe.

30 oktober 2014 beoordeeld

Wij bezochten 'hot krust panini' voor het ontbijt en voor de lunch. De service en ontvangst was super vriendelijk. De panini's zijn bijzonder smaakvol en en worden vers gemaakt. Voor de lunch namen we de combo met verse pompoensoep en arrdappel wafeltjes, zeer lekker! Het is gesloten op zondag. Er is ook een terras beschikbaar.

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer
17 augustus 2013 beoordeeld

De lekkerste hamburger die ik ooit gegeten heb! Verse ingredienten, balans in de smaak, zonder toegevoegde geur-, kleur- en smaakstoffen en niet vet. Samen met vers gebakken waffle potatoes een heerlijke combi.
De kinderen genoten van chicken wings en een panini met tilapia. Mijn partner had een panini met kip en een salade, alles vers gemaakt en smaakvol!
Absoluut een aanrader voor lunch of diner!

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer

Reizigers die Hot Krust Panini Kitchen bekeken, bekeken ook

In Hot Krust Panini Kitchen geweest? Deel je ervaringen!