Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 18 oktober 2016

grande lakes omvat: marriott hotel, ritz carlton, marriott vacation club en een golfclub;
resort is enorm groot, prachtige tuinen en meren, topbestemming met zeer goede service: als je in 1 van de 3 residenties bent, kan je gebruik maken van de faciliteiten van alle 3.

Kamertip: kamer met terras vragen
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

We komen vaak in Orlando en het JW Marriott is daarbij altijd ons verblijf. Prachtig hotel, centraal gelegen, fantastisch zwembad met Lazy river. Iedereen drijft er rond in zijn zwemband, mijn favoriete tijd is om dit 's morgens te dien met een heerlijk kopje koffie can de Starbucks uit het hotel. Meestal in de middag regen en onweer, tijd om naar de Premium Outlet te gaan

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 20 april 2016

Royaal van opzet, mooie zwembaden, zeer goed eten. Mooi hotel en schoon. Heerlijke bedden. Onze mini bar was kapot. Wel 3 keer moeten vragen voordat deze gemaakt was. Outlet centers en malls zijn dichtbij. Evenals Universal studio's en Wet and Wilde. Disney ligt iets verder. Airport maximaal 20 minuten. Publiceren op 5 minuten. Starbucks in het hotel. Golfbaan erbij. Groot ven erbij.

Kamertip: Vraag om kamer met balkon, zelfde prijs, en uitzicht op zwembad. Dan kijk je ook over golfbaan
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 augustus 2015

Het resort is Amerikaans groots en mooi opgezet met mooie tuinen. Personeel is vriendelijk en service is zeer goed. De zwembaden liggen er goed bij , en altijd verwarmd. Je kunt hier ook tot rust komen, verder veel activiteiten Voor de kinderen via de naastgelegen Ritz kids. 's Avonds geen entertainment, dat zou er nog bij kunnen. Je moet wel een huurauto hebben om naar de diverse parken te gaan. Maar alle parken en attracties liggen dichtbij. Tip: Lekker shoppen in de Premium Outlet stores ! Kortom: aanrader !

Kamertip: zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 25 juli 2015 via mobiele applicatie

Dit was de 4e keer dat we dit hotel bezochten en alles was weer top. We arriveerden om 6.00 AM en kregen al een kamer ondanks het vroege tijdstip. De lobby is opnieuw gestyled en er is een trendy restaurant "the Kitchen" bijgekomen. Prachtig.
De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het zwembad blijft fantastisch! Kijk nu alweer uit naar de volgende keer!👍🏻

Datum van verblijf: juli 2015