Word beloond met One Key
ZenHotels.com
Beoordeeld op 4 juni 2017

De kamers zijn netjes en schoon. Er is een prima zwembad met bar en tegen betaling hebben we hier prima ontbeten.
Het hotel ligt vlakbij een winkelcentrum en diverse restaurants en niet echt ver van de diverse parken vandaan. Bij de receptie kunnen entree tickets gekocht worden en men geeft er goede info voor wie nog geen keuze qua park kan maken.

Kamertip: Neem een ontbijt buffet. Niet te duur en zeer uitgebreid
Datum van verblijf: maart 2017
RosenHotels, Social Media van Rosen Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2017

Hallo,

Bedankt voor uw geweldige recensie!
We horen graag dat u genoten van ons hotel en de voorzieningen die wij aanbieden. Zoals het zwembad en de bar. Het eten is erg lekker.
Wij hopen dat jullie allemaal veilig thuis zijn!

Hartelijke groeten,

Candace A.

Beoordeeld op 26 mei 2017 via mobiele applicatie

Voor zaken geweest, prima hotel, nette kamer met goede bedden. Prima airco ook, beetje lawaaiig maar koelt goed en dat is gezien de temperatuur wel belangrijk.

Ontbijt mogelijkheden zijn ook prima van alleen koffie met een broodje tot een a la Carte ontbijt of buffet.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
RosenHotels, Social Media Concierge van Rosen Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2017

Tom F,

We are so pleased to read you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing your experience with us. We hope to have you with us again soon!

Thank you,

Ysette Ortiz

Beoordeeld op 30 oktober 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel met prima faciliteiten. Perfect ontbijt buffet met alles wat je maar wenst te eten!!

Belangrijkste is natuurlijk de afstand ten op zichte van alle attractieparken. Gunstige ligging als je naar Universal Studio's gaat. De rest van de parken op een kleine 15 minuten afstand!

Datum van verblijf: oktober 2015
RosenHotels, Social Media Concierge van Rosen Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2015

MataiNB,

Obrigado por seu comentário gentil, apreciamos muito!

É um prazer ler o que a nossa localização foi bem adequada às suas necessidades, e que gostou do nosso buffet de pequeno-almoço.

Esperamos vê-lo novamente em breve!

Obrigado

Ysette Ortiz
Portaria de mídias sociais
Rosen Hotéis & Resorts
E-mail: Yortiz@rosenhotels.com

Beoordeeld op 13 mei 2015 via mobiele applicatie

Zeer net hotel dat ideaal gelegen is voor bezoekje aan de parken. Tegenover het hotel een klein winkelcentrum met veel leuke restaurants. Geen ontbijt mr een kleine starbucks en supermarkt in lobby. Wel wat prijzig voor nl maatstaven mr alsnog prima om mee op pad te kunnen.

Datum van verblijf: mei 2015
RosenHotels, Social Media Concierge van Rosen Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2015

Hallo DvdA87,

Dankuwel voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u genoten van uw verblijf! Wij waarderen uw feedback en hopen dat wij u nog eens kan zien. Hebben veilig en gelukkig reizen!

Vriendelijke groeten,
Liam Dixon
Social Media concierge
LDixon@RosenHotels.com

Beoordeeld op 28 december 2014

Met familie op reis in Florida. 3 nachten in Orlando in dit hotel. Super kamers qua luxe, schoonheid. Fantastische ligging hotel tov attracties. Parkeren was gratis. In de buurt veel restaurants en winkels. Geboekt via Otel.com

Datum van verblijf: december 2014
Antwoord van management:Gereageerd op 31 december 2014

Dank u voor uw mooie beoordeling, januari v!

Ik ben zo blij met uw stellaire beoordeling en al van de mooie vermeldt voor ons hotel! Wij hopen u en uw gezin weer terug te zien in het nieuwe jaar! Veilige reizen!

Gelieve vergeef elke spelfouten of grammaticale fouten als ik communiceren aan u door gebruik te maken van een geautomatiseerde vertaling software programma. Dankjewel.

Stacia Orock
Adres kantoor: 9939 Universal Blvd. Orlando, Florida 32819