Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 31 juli 2016

bed is doorgezakt, schimmel in de badkamer en verder nog eens agressieve time share verkoop. verder zwembaden en locatie is oke. De kamer is voldoende groot en de zwembaden zijn prima. Voor de kinderen is er wel wat animatie maar zou ook wat beter kunnen. Dit is het eerste Hilton hotel complex wat ik niet zou adviseren voor een vakantie

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Grand Vacations
hiltongrandvacations, General Manager van Hilton Grand Vacations Club SeaWorld Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2016

Bedankt voor je reacties. Al onze matrassen en boxsprings worden vervangen op een roterende vijf jaar durende cyclus in het hele resort. We verontschuldigen ons voor het verlaten van u minder dan onder de indruk en hopen dat u ons nog een kans om uw bedrijf wanneer uw toekomstige reizen je terug naar de Orlando area.Thank u kunnen brengen te verdienen.

Peter M. Merrill
General Manager HGV Orlando Resorts

Beoordeeld op 16 januari 2016 via mobiele applicatie

Resort heeft een aantal goede zwembaden die ook geschikt zijn voor kleine kinderen. Restaurant heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. We zaten in een ruim apartment met 1 slaapkamer. Schoomaak helaas niet elke dag, maar belletje was genoeg om schone handoeken te laten bezorgen. Op 2 minuten lopen zit een 24/7 CVS store (drogist + basic levensmiddelen). Seaworld is om de hoek en Disneyparken circa 15 minuten rijden. Kennedy spacecenter is aanrader op circa 45 minuten.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 18 augustus 2015

Mooi opgezet hotel met grote kamers en fijne bedden. De kamers zijn eigenlijk niet meer echt van deze tijd maar wel schoon en van alle gemakken voorzien, Het resort is mooi en groot opgezet. Wel altijd opletten bij Hilton hotels dat je niet in verkoop praatjes trapt betreft time sharing dit proberen ze bij het inchecken al te doen.

Kamertip: Je kan pech hebben dat je kamer naast de airco's liggen die naast het gebouw hangen probeer daarom geen hoekappartement te krijgen .
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 4 augustus 2015

De ligging, het zwembad, de sfeer, allemaal geweldig, maar wel een doorgangshuis, elke 3 tot 4 dagen allemaal nieuwe gasten, vooral gezinnen. De accommodatie is wel heel massaal, maar uitstekend onderhouden en het ziet er qua architectuur heel wat beter uit dan vele Hilton e.a. blokkendozen resorts.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Grand Vacations
hiltongrandvacations, General Manager van Hilton Grand Vacations Club SeaWorld Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2015

Dank u voor de tijd neemt om je de review plaatst. Wij waarderen uw feedback en dank u voor het geven ons de mogelijkheid van dienst te zijn de twee van u.

Vriendelijke groeten,
Peter M. Merrill
General Manager HGV Orlando Resorts

Beoordeeld op 31 mei 2015

Verzorgd hotel, aangenaam verblijf. Vriendelijk, behulpzaam personeel, ook telefonisch met de receptie als er vragen of problemen waren op de kamer. Ontbijt is wel optioneel en zwembad ligt alleen in het hoofdgebouw. Iets op de kamer vergeten of willen gaan halen is soms een fikse wandeling. Rustige ligging, dicht bij de Disneyparken, Sea World en Discovery Cove.

Datum van verblijf: mei 2015