travelup.com
Joeri V
Turnhout, België
Jambo house
5,0 van 5 bollen25 nov 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Twee weken hebben we verbleven in animal kingdom lodge jambo house. Een zeer stijlvol hotel in het wdw resort. Zelfs om middernacht kregen we een warme ontvangst en een kamer dichtbij de lobby. Desondanks de drukte, hoorden we weinig van wat er zich buiten de kamer gebeurde. De kamers zijn dus zeer goed geïsoleerd. Ook het zwembad was aangenaam te vertoeven en je hoefde niet ver te lopen om ook een savanne view te hebben. Met een beetje geluk zag je de giraffe rond lopen. De gratis pendelbussen van en naar de wdw parken waren zeer handig. Om gemiddeld de twintig minuten hadden we een bus.
Datum van verblijf: november 2019
17.9 km van Disney's Animal Kingdom Lodge
Restaurant
Meer hotels in Orlando bekijken
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Het hotel is mooi ingericht met een Afrikaans thema, was super mooi en leuk om te zien. Wij zijn verbleven in een Savanna kamer, dus met uitzicht op de dieren. Was wel iets duurder maar zeker de moeite waard. Elke dag uitzicht op de verschillende dieren. Ook de shuttle bus was dichtbij om naar de Disney parken te gaan. Animal Kingdom op 5 minuten rijden en de rest rond de 15 a 20 minuten rijden. Leuk zwembad en verschillende gelegenheden om wat te eten. Wij zijn hier voor 10 dagen gebleven in juli. Al met al een leuke vakantie

Kamertip: Kamer met uitzicht op de savanne is aan te raden
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is erg mooi gemaakt in het Afrika thema. Er was meer dan voldoende parkeerruimte. We hadden een villa met savanne view. De kamers waren heel erg groot. We hadden twee erg mooie badkamers. De kamers waren wel heel erg donker. Er is weinig licht in de kamer. Verder is de kamer erg mooi.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 2 juli 2018

Waren hier ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk..Top hotel..Hadden een hotelkamer met uitzicht op de tuinen met de afrikaanse dieren iedere morgen weer genieten als men de balkondeur openmaakt..Verder fijne schone kamer met alles erop en eraan..Ontbijt erg uitgebreid en voor elk wat wils..25dollar extra p.p,maar dat is het waard..Kan dit hotel alleen maar aanbevelen voor een onvergetelijke vakantie.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de tuinen en de dieren..
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een complex zeg..... prachtige lobby, heerlijk ontbijt (wel prijzig overigens), enorm groot zwembad en daar achter lopen flamingo's, giraffen.... prachtig om een nachtje te verblijven aan het einde van onze vakantie. Vervoer via de shuttle busjes perfect geregeld. Het inchecken had beter gekund, er stonden maar twee werknemers achter de enorme balie. We hebben om een late checkout gevraagd wat eerst niet mogelijk was. Later nog eens geïnformeerd en na wat schuiven lukte het deze medewerker wel, wat voor ons heerlijk was omdat we daarna richting vliegveld moesten. Echt een aanrader voor een mooie vakantie afsluiting. Afrika thema is heel mooi door gevoerd in alle details, de kinderen keken hun ogen uit.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 september 2017

We zaten in Jambo. Dit is een deel van het hotel. Het hotel heeft een mooie receptie en een zeer ruim zwembad met meerdere bubbelbaden.De receptie was helemaal in Afrikaanse stijl.
Er zijn diverse wandelmogelijkheden naar de savanne's.

Er was een ontbijt met een zeer ruime keuze. 60 soorten gerechten waaronder Zuid Afrikaanse specialiteiten. Het buffet was wel aan de prijs. 25 dollar per persoon.

Onze kamer was klein. Met name de badkamer was zeer klein. Dit mag je anders verwachten voor deze prijs. Verder was het een nadeel dat we langs de wandelroute zaten naar de busjes richting de parken. Langs deze wandelroute is gezellige Afrikaanse muziek. Deze muziek is alleen niet zo gezellig als je daar zeer vroeg wakker van wakker van word. probeer te voorkomen dat je in de kamers 30XX oneven kom te zitten. Dan heb je dit probleem niet. Dat is bij binnekomst na de winkelingang direct rechts.

Helaas was de savanne in de ochtend tot 11:30 leeg. De dieren werden elders gevoerd en nagekeken. Ik ben blij dat ik geen duurdere kamer geboekt had met uitzicht op de savanne. Anders was het wakker worden zonder dieren. Ik weet niet of dat dagelijks is.

Al met al is, naar mijn mening, de prijs te hoog voor het gene wat ze bieden.

Kamertip: Voorkom dat je in de kamers kom aan het wandelpad naar de bussen
Datum van verblijf: augustus 2017