38 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Word beloond met One Key
Priceline
Volledig restitueerbaar voor wo 28 feb.
Beoordeeld op 11 december 2022

Fijn hotel met super faciliteiten
Vriendelijk personeel, goede service.
Ik kom voor de 4e keer in dit hotel (omdat een belangrijke jaarlijks congres gehouden wordt) en verheug me nu al op mijn volgende reis naar Orlando.

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 17 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel? Prachtig gelegen in mooie tuinen. zwembad is groot en mooi. Er wordt goed gelet op het “reserveren “ van bedjes. Dichtbij de parken. Ontbijtbuffet aan de prijs. Eten in de Lakehouse in de avond was lekker en betaalbaar. Late checkout was mogelijk

Als nadeel wellicht de herrie van de watervallen bij het zwembad en de airco die zo koud stond dat je alleen met een trui aan kon eten

Kamertip: Parkeerterrein ver weg, zeker 5-10 mins lopen. Paar dagen ook heel vol Neem een trui mee voor de airco
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 3 juni 2019

Mooi en verzorgd hotel van alle gemakken voorzien. Kamer erg netjes en ook zwembad erg mooi aangelegd. Zelfs een strandje aan het meer. Ontbijt is ruim voldoende en erg lekker. Enigste minpuntje wat ik kan bedenken zijn de extra kosten die erbij komen zoals resort toeslag en valet parking. In ieder geval is dit hotel een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft zoveel pluspunten dat je de enkele tekortkomingen op de koop toe neemt.
Plus: dicht bij de pretparken, prachtig uitzicht vanuit de kamer op het meer en elke avond het vuurwerk van Disney World, heerlijk (maar prijzig) ontbijt, verwarmd zwembad, mooi strandje bij het meer, goede fitnessruimte, mooie lobby en liften enz.
Min: schoonmaak kan wat beter, ik zag ook honden lopen (kennelijk zijn die toegestaan op de kamers? M.i. niet zo fris), bedden aan de harde kant (maar dat is persoonlijk).

Datum van verblijf: december 2017
Laura R, Public Relations Manager van Hyatt Regency Grand Cypress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Thank you for taking the time to write a review of our resort. We appreciate the score of a 5! We look forward to welcoming you back to the resort soon. Please let us know if there is anything we can do to assist you when booking your return trip.

Beoordeeld op 6 september 2017

Prachtig resort met een enorme tuin, adembenemend uitzicht en prachtige zwembaden. Het eten is uitstekend en de locatie ideaal.'Vraag naar een kamer met het uitzicht op het meer zodat je het vuurwerk van de diverse parken kunt zien. Het is dichtbij de Disneyparken, Seaworld en Universal studio's. Echt een aanrader.

Kamertip: Vraag naar een kamer uitkijkend over het zwembad en het meer.
Datum van verblijf: augustus 2017