Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 25 april 2019

Alle faciliteiten en dicht bij de parken. Ook prima voor kinderen. Ideaal voor vakantie of als zakelijk verblijf op
loopafstand van orange convention center. Spencers is een aanrader, prijzig maar best steak in town.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonOrlandoCC, General Manager van Hilton Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Dear Daydream20600122497,
Thank you for your recent 5 star Tripadvisor review. We are pleased to hear you enjoyed your stay. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Moeilijk om te beoordelen want het is allemaal gewoon goed, schoon en netjes. Het is alleen erg groot, ongezellig en erg Amerikaans. De kamers en WiFi zijn echter prima. Ook de gym en shops. Prima. Maar je mist wel wat.

Datum van verblijf: november 2018
Chris M, General Manager van Hilton Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Dear Pjfjanssen,
Thank you for your recent 4 star Tripadvisor review. We are pleased to hear you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Alles klopt hier. Wat een fijn hotel zeg. Alle parken dichtbij ( auto of taxi ). Ik ben hier voor een zakenreis en de OCCC congressen. zijn van hier te wandelen binnen 20 minuten (overdekt). Super Schoone kamers, een mooi zwembad met Lazy River (met band relaxed de rivier af). Genoeg restaurants hier met ook een goed streak restaurant. En dan het personeel hier. Zo aardig en vriendelijk, daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Je kan hier rustig een paar dagen bij het grote zwembad relaxen en genieten van het heerlijke klimaat. Ik kom hier zeker terug.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Chris M, General Manager van Hilton Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Dear Willem v,
Thank you for your recent 5 star Tripadvisor review. We are so pleased to hear you enjoyed your stay. It is great you were able to take advantage of the many recreational amenities our property has to offer. We appreciate your feedback and look forward to seeing you on a future visit.

Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel is dit. We zijn hier terecht gekomen omdat onze geboekte hotel niet voldeed. Het Hilton had plek en voor een goede prijs. Het hotel is mooi, de zwembaden echt zalig, de lazy river was echt ontzettend leuk. Ons verblijf hier was een heerlijke afsluiting van een geweldige vakantie.

Datum van verblijf: juli 2018
Chris M, General Manager van Hilton Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Dear Desiree D,
Thank you for your recent review. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and you were able to take advantage of our pools and recreational amenities. We appreciate your feedback and hope to see you on a future visit.

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Groot typisch amerikaans hotel met alle faciliteiten. Een fitness waar menige fitness verkoopcentra jalours zouden op zijn. Goede bar groote TV's. Prachtig zwembad . En groote kamers zoals het hoort voor een NA hotel. De kleding van het receptiepersoneel mocht wel wat netter zijn . Al bij al goed hotel , maar aan de dure kant .

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Chris M, General Manager van Hilton Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2018

Dear Benjamind568,
Thank you for your recent 4 star Tripadvisor review. We are so pleased to hear you enjoyed your stay. It is great that you were able to take advantage of all that our property has to offer. I have shared your feedback with our leadership team. We appreciate your feedback and look forward to seeing you on a future visit.