Skyscanner.com
Vio.com
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 26 mei 2017

Goed en functioneel hotel. Goede kamers niet erg veel luxe, maar heb je dat nodig als je grootste deel van de dag(en) in de parken bent. Bij het hotel is een goede en gezellige bar, zwembad(en), restaurant /food court. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Kamers beschikken over ruime bedden, WC / douche, TV en WIFI (gratis).

Kamertip: Vooraf goed alles uitzoeken om zo de beste keus te kunnen maken. Soms bied de "standaard room" de zelfde dingen als de "voorkeur room".
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Geen luxe maar alles wat je nodig hebt. Super vriendelijk personeel alles dik in orde.als je een probleem hebt doen ze er echt alles aan om het weer in orde te maken . Bussen zijn snel beschikbaar en ze brengen je naar alle parken waterparken en disney spring

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Een super hotel!
Met goede shuttleservice naar de parken. Elke 15 min gaat er een bus. Groot zwembad om heerlijk af te koelen en te spelen. Restaurant en winkel ook leuk!
Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 september 2015

leuk hotel met de kinderen maar alles is beperkt mogelijk. Voor een bezoek aan de disney magic kingdom is het uur eerder en rechtstreeks vervoer wel erg goed. eten zoals veel in dit soort hotels is alleen maar vettig.

Kamertip: aan de achterzijde is er wel een rustig hotel
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 augustus 2015

Een hotel met een echt Disney gehalte. Onze dochter genoot met volle teugen van alle Disney figuren en uitbeeldingen rondom de hotelgebouwen. De hotelkamer zelf is wat gedateerd, maar juist voor sleep-ins prima uitvalsbasis om naar Magic Kingdom te gaan. We mochten op donderdag zelfs al om 08.00uur naar binnen. De shuttle bus brengt je tot aan de 'voordeur' van het park. Ook voor de terugreis is de halte waar je moet zijn prima aangegeven. Dit kan niet missen. Bij het hotel is een redelijk groot zwembad met toezicht en ze doen volop spelletjes. Voor het avondeten en het ontbijt zijn we elders buiten de hotelaccomodatie gedaan. Bij aankomst werd de incheck echt prima verzorgd met een hoog Disney enthousiasme.

Datum van verblijf: augustus 2015