TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 30 juli 2019

We verbleven hier voor 4 nachten met ons 3 kinderen (9, 5 en 5) als onderdeel van onze Florida rondreis. We hadden een upgrade gekregen naar een appartement met 3 slaapkamers. het was een heel mooi groot luxueus, nieuw appartement. Je zou er zo kunnen in wonen.
De bedden waren zalig. De keuken goed uitgerust. En zeer ruime badkamers.

Er is ook een heel groot waterpark. Met glijbanen en lazy rivier. En een splash zone voor kleinere kinderen. Er zijn voldoende stoelen rond het zwembad.

De pretparken liggen dicht bij. En er is ook een grote Wallmart dicht bij het resort.

We hadden hier graag nog een nacht langer gebleven. En mochten we ooit terugkomen naar Orlando, dan logeren we zeker weer hier.

Datum van verblijf: juli 2019
The-Grove-Resort, Guest Relations Manager van The Grove Resort Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear VeerleV365,

Thank you for your 5-star review of The Grove Resort Orlando. We are so glad that your spacious suite was perfect for your whole family! We are happy that you enjoyed your time at Surfari Water Park. We can’t wait to welcome you back the next time you visit Orlando!

Beoordeeld op 16 april 2019

De suites zijn echt heel ruim, netjes en compleet uitgerust. Super en niets op aan te merken.
Het Surfari waterpark is verzorgd, groot en leuk genoeg met grotere kinderen: lazy river, groot bad met basketring, slides ... Tijdens ons verblijf hebben we geen enkele keer probleem gehad met het vinden van ligbedden. Wel waren de handdoeken een paar keer op, misschien kan beter zoals in andere resorts gewerkt worden met een handdoekkaart in plaats van onbeperkt halen en niet terugbrengen ?
We hebben niet in de restaurants van het resort gegeten, enkel één keer pizza gehaald en die was prima. Supermarkten zijn vlakbij en het is fijn om gewoon te kunnen eten in het appartement.
Toch een paar bemerkingen:
- Resort fee van 35 dollar per dag is niet mis, zeker als je meerdere dagen op uitstap bent
- Parking fee van 15 dollar per dag, terwijl parking bij de meeste hotels gratis is. Wel fijn dat de wagen uit de zon staat !
- De lobby, restaurants, suites etc zijn mooi en luxe, maar de gangen zijn zeer ongezellig en passen helemaal niet in de sfeer. De traphallen (die je dikwijls gebruikt want er zijn echt veel te weinig liften) zijn zelfs echt marginaal, het lijkt alsof je in een dienstgang terecht komt waar publiek normaal niet komt ! Hetzelfde voor de gang naar het surfari park, heel hoge smalle gang met leidingen langs de wand ... Raar.
- Verder helemaal tevreden over housekeeping en receptie. Jammer dat we geen latere check-out konden krijgen maar begrijpelijk door de hoge bezetting. Douches/omkleedruimtes bij het zwembad zouden dan echt wel handig zijn.
- Het resort ligt vrij afgelegen van de meeste attractieparken en shopping malls, maar dat kan je op voorhand ook wel zien op de kaart. Er zijn in ieder geval genoeg supermarkten en eetgelegenheden vlakbij, maar zonder huurwagen zou ik hier niet willen verblijven.

Kamertip: Tot en met niveau 4 staat je wagen overdekt op het niveau van je kamer.
Datum van verblijf: april 2019
The-Grove-Resort, Guest Relations Manager van The Grove Resort Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2019

Dear Mamarleentje,

Thank you for taking the time to review The Grove Resort Orlando. We are so glad to hear that your clean and spacious suite and Surfari Water Park made your stay so enjoyable! We can’t wait to welcome you back the next time you visit Orlando!

Beoordeeld op 15 februari 2019

Een schitterend nieuw complex in winter Garden bij Orlando. het zit vlak bij de disney parken. Wel ruim 25 minuten van de international drive en shopping malls. het is een nieuwe ruim opgezet complex, met veel voorzieningen binnen en buiten. het waterpark is echt geweldig om na de parken of het shoppen lekker te onspannen in luxe, waterbaan, flowrider, restaurant/bar, glijbaan. in het complex ook eten en drinken mogelijk. kortom een super resort, maar wel is eigen/huur auto nodig.

Datum van verblijf: februari 2019
The-Grove-Resort, Guest Relations Manager van The Grove Resort Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Dear arthurk980,

Thank you for your 5-star review of the Grove Resort Orlando! We are so happy that you enjoyed all the amenities our resort has to offer, including Surfari Water Park, our FlowRider, and on-site restaurants. We hope to welcome you back soon!

Beoordeeld op 10 september 2018

The grove resort & Spa in Orlando is echt een top locatie met geweldige voorzieningen en een uitstekende service.
We hebben er een heerlijke vakantie doorgebracht van alle gemakken voorzien in een ruim appartement. Uitstapjes naar pretparken en bezienswaardigheden dichtbij.

Kamertip: Zeer ruim opgezet met appartementen die voorzien zijn van alle gemakken die je wenst tijdens je vakantie.
Datum van verblijf: augustus 2018
The-Grove-Resort, Guest Relations Manager van The Grove Resort Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Dear Edwin,

Thank you for your 5-star review of your stay with us at, The Grove Resort & Spa Orlando. We are so happy to see that you had a great stay and enjoyed our spacious suites, amenities and excellent service. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!

Warmest Regards,

Beoordeeld op 25 augustus 2018

Mooi resort, hele grote appartementen. Rookvrij! Helaas waren er, uiteraard, Nederlanders naast ons in het appartment die zich daar niet aan hielden, maar die zijn keurig gecharged voor $ 235,-
Eten niet echt top. Prima plek om van hieruit de pretparken te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2018
The-Grove-Resort, Guest Relations Manager van The Grove Resort Orlando, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Dear rjoustra,

Thank you for your review of your recent stay with us at, The Grove Resort & Spa Orlando. We are pleased to see that you liked our spacious suite and close location to the theme parks. We hope to welcome you back soon!

Warmest Regards,