Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Grote kamer, jammergenoeg met kleine beestjes die kropen op de vloer en het badkamermeubel... zeer lawaaierige airco en frigo.
Ontbijt is niet meer dan een voorverpakte scone en koffie. Meer is er niet.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019

Zeer leuk en sfeervol hotel. Vriendelijk personeel aan de receptie. Kamers zijn ruim met een zitje voor de deur. Het ontbijt is heel simpel, bagel met jam, muffin en een stukje fruit, wat muesli en melk , koffie , thee en sap. Kwaliteit is goed. Weinig ruimte om het op te eten, paar tafels langs het zwembad, schattig prieeltje in de tuin. Minpuntje was de Wifi, problemen om in te loggen. Hotel ligt op 10 minuten lopen van Tin City en vlakbij 5th Avenue. Strand eind weg! Met taxi zit je er wel zo.
Alleen de Wifi is matig, vaak problemen om in te loggen

Datum van verblijf: augustus 2019
LemonTreeInn_11, Guest Relations Manager van Lemon Tree Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2019

Thank you so much for staying with us. We are so glad you liked the hotel! We thankfully have resolved the wifi issues....and aim to always improve!

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier 3 nachten geweest. De kamer is schoon, alleen wel wat donker. Fijn is het zitje voor je kamer en de mogelijkheden om in de binnentuin te zitten aan de picknick tafel. 5th ave, waar veel restaurants zijn, is op steenworp afstand. Ook handig is de winkel naast het complex. Strand ligt iets verder. Wij gingen met de auto. Parkeren in Naples is niet zo duur, 2,50 per uur.

Datum van verblijf: juli 2019

Mariel - We are so glad you liked the hotel and the easy access to the area. We do hope you get to visit again.

All the best,

Lemon Tree Inn

Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze doorreis naar de Keys verbleven wij hier 1 nacht.
Onze kamer was schoon, echter het badkamer kastje was wel aan vervanging toe.
De kamer was wel voorzien van een magnetron, koelkastje, koffiezetapparaat en een broodrooster
Wat wij wel miste was een kluisje in de kamer.
De kamer was wel gehorig, zo kon je het gesnurk van de buren duidelijk horen. De buurman-/vrouw heeft onze nacht niet doen slapen.
Er was een fijn buiten zwembad aanwezig met handdoeken service.
Parkeerplaatsen waren voldoende aanwezig.
Ontbijt was zeer matig, maar zo stond deze ook beschreven bij de accomodatie.

Datum van verblijf: april 2019
LemonTreeInn_11, Guest Relations Manager van Lemon Tree Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Thank you for your note and for staying with us. We will be sure to check the cupboard and fix it! Thank you!

Beoordeeld op 29 oktober 2018

we waren hier 2 jr geleden voor een overnachting en besloten dit jaar een paar dgn te verblijven Opnieuw waren we erg tevreden ,schone kamers ,heerlijk zwembad en alles op loop afstand en dit alles voor een nette prijs

Datum van verblijf: oktober 2018