“verzorgd en lekker”
Beoordeling van 't Fonteintje

't Fonteintje
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Herzele
25 september 2020 beoordeeld

Heel goede keuken - verzorgd en lekker vlees - uitstekende tapasbordjes & plank - goede wijn en vriendelijke bediening - gezellig zitten en eten , dit is een aanrader

Datum van bezoek: september 2020

6 maart 2020 beoordeeld

1 iemand van de tafel neemt een voorgerecht, dit duurt al bijna een uur om het te brengen, daarna duurt het nog een uur vooraleer de rest van de tafel (9 man) zijn eten kreeg. Maw... behalve die ene heeft iedereen bijna 2u zitten wachten op zijn eten. Als ze zien dat er maar 1 iemand een voorgerecht neemt, mogen ze toch de reflex hebben om nadien alles sneller te brengen of zelfs te vragen of dat voorgerecht niet samen met het hoofdgerecht mag komen (wat eigenlijk wel de bedoeling was).
Het eten zelf was ok, maar niet speciaal. sauzen die niet vers gemaakt leken maar eerder uit een pakje leken te komen.

Datum van bezoek: februari 2020
18 februari 2020 beoordeeld

De maaltijden waren voldoende en lekker , met een huiselijke sfeer en vriendelijke service.
We zaten dicht bij de open haard.
Rustige en romantische sfeer.

Datum van bezoek: februari 2020
16 januari 2020 beoordeeld

eerlijke keuken en het interieur geeft je een aangenaam gevoel omdat de tafels ruim opgesteld staan. Bovendien nog vriendelijke bediening en de keuken kan vlot volgen

Datum van bezoek: januari 2020
21 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 15 vrienden op pad. Een gezonde wandeling vooraf bleek niet zo een goed plan aangezien onze schoenen en broeken vol modder hingen. Ik belde 10 minuten op voorhand om dit te melden en het was geen probleem. Bij aankomst konden ze er mee lachen en waren heel vriendelijk.
Goede bediening en lekker eten in een gezellige zaak. Ook qua prijs zeer correct. Een aanrader voor met grote groep langs te komen!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die 't Fonteintje bekeken, bekeken ook

Steenhuize, Oost-Vlaanderen
Herzele, Oost-Vlaanderen

Lierde, Oost-Vlaanderen
Velzeke-Ruddershove, Oost-Vlaanderen

In 't Fonteintje geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.