TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Inmiddels op heel wat plekken geweest, maar dit hotel is echt een topper! We hadden een suite met keuken en slaapkamer. Daarbij een gigantische badkamer en nog een losse toilet.
Het personeel was zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het komt je aan niks tekort.
Het zwembad is echt geweldig. Twee grote baden en een bubbelbad en koud dompelbad. We hebben hier elke dag wel even gerelaxed met onze dochter van 2 jaar. Lunch is ook erg goed.
We hebben een keer in het restaurant op de 5e verdieping gezeten. Goed eten, fijne sfeer.
Op de rooftop kan je cocktails drinken, fancy bedoeling. Wij vonden het uitzicht een beetje tegenvallen.
Als je in downtown Miami wilt verblijven is dit hotel een must!!

Datum van verblijf: juli 2018
Georgios A, Guest Relations Manager van EAST, Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

We are very excited to read about your recent experience and we truly appreciate your preference! We will be looking forward to a future chance to pamper you again.

Beoordeeld op 11 juni 2018

Hotel overtrof alle verwachtingen. Valet parking goed geregeld.
Zwembaden ook erg goed en mooi.
Enige minpuntje, geen ijsmachine. Moesten bellen voor een emmer ijs, en dit kon vaak erg lang duren.
Maar we komen zeker weer terug als we weer in Miami zijn.

Datum van verblijf: mei 2018
Georgios A, Guest Relations Manager van EAST, Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Thank you so much for your preference and all your kind words. We are looking forward to seeing you again, on your next Miami trip.

Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel om heerlijk te genieten van een lange vlucht. Dit hotel is verbonden met de Brickellmall... deze mall is pas een jaar oud, dus in ontwikkeling. We hebben genoten van dit hotel ontbijt stelt niet veel voor, op de 40 ste verdieping heerlijke lounge en een bar. Het zwembad is op de vijfde verdieping, helaas te veel herrie wegens nieuwbouw van de buren. Fijn verblijf en behulpzame receptie

Datum van verblijf: september 2017
Georgios A, Public Relations Manager van EAST, Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2018

Thank you so much for your fantastic feedback regarding your last stay. We are striving to create wonderful experiences for every guest and we were glad to hear that you enjoyed your stay so much.

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met uitstekende ligging in hartje Miami. Je bent al meteen inbed sfeer door de hele stijlvolle lobby met vriendelijk onthaal. De kamers zijn schitterend met heel moderne inrichting, geautomatiseerde bediening van licht in de kamer en mooie badkamer. Ontbijt is uitstekend maar aan de dure kant.
Schitterend zwembad op de 5de verdieping met prachtig zicht op de stad.

Datum van verblijf: augustus 2017
Georgios A, Guest Experience Management van EAST, Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017

Truly honored for your kind words. We appreciate your feedback and are looking very forward to your return.

Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Niets op aan te merken, geweldig hotel. Aanwezigheid van Brickell winkelcentrum is een meerwaarde. Ga zeker nog eens terug gaan. Downtown gelegen, maar in de nabijheid van leuke restaurants en andere bezienswaardigheden. Top hotel, zonder meer!

Datum van verblijf: augustus 2017
Georgios A, Guest Experience Management van EAST, Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Thank you kindly for providing such a great feedback on your stay. We are very glad to hear that you enjoyed our central location that allowed you to make the most out of Miami trip.