TripAdvisor

vanaf 22,00 US$
vanaf 26,97 US$
vanaf 65,00 US$
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Erg gaaf om een keer te zien. Iedereen die Miami bezoekt moet dit eenmaal bezoeken. Zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 24 juni 2017

Lynwood moet je zeker eens gaan bezoeken, al de huizen zijn met graffiti beschilderd en er zijn ook tal van kunstwerken te bezichtigingen, de moeite waard. Er zijn ook leuke cafeetjes en eetgelegenheden zoals the butchershop, fantastisch lekker. en elke 2de zaterdag van de maand is er op het plein een festival met foodtrucks en muziek.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 4 februari 2017

We hadden nu een totaal andere kijk op graffiti. Gewoon schitterende creaties. En kijk ook in de omliggende straten waar alle gevels vol met graffiti staan maar achter deze gevels liggen schitterende restaurants, bars, ... Dank zij onze schitterende gids konden we dit onbekend stukje Miami leren kennen.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 28 december 2016

Als je in Miami bent, is Wynwood walls zeker de moeite om eens langs te rijden. Er zijn ongelofelijk mooie graffitimuren te zien.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 28 mei 2016

door deze tour te doen kom je meer te weten over de kunst zowel binnen als buiten de WWW. Achtergrond info over de buurt. We hadden een leuke gids die ons ook allerlei tips gaf over breweries, restaurantjes en barretjes in Wynwood.

Datum van activiteit: mei 2016