TripAdvisor

vanaf 75,05 US$
vanaf 42,00 US$
vanaf 29,99 US$
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent, zou ik er zeker even door heen lopen. Het is niet heel groot. Ik liep al snel buiten het interessante gebied en voelde mij daar minder op mijn gemak.
Aan de Grand Ave, Main Hwy en tussenliggende straatjes liggen tal van barretjes en restaurantjes ook een aantal winkeltjes met mooi aanbod is zeker een bezoekje waard! Het Barnacle Historic State Park ($2 entree), is een fijne plek om even te ontspannen en, zittend op de veranda van het huis achterin, te genieten van het uitzicht op de haven.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 15 juni 2016

Prachtige weg richting Coconut Grove! Erg groen en prachtige huizen. Coconut Walk is leuk om doorheen te wandelen. Niet heel veel bijzondere winkels maar erg leuk om te zien. Zeker de moeite waard als je in Miami verblijft.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 29 mei 2016

Een paar uurtjes rondwandelen lukt hier prima. Het zijn een aantal leuke, gezellige, kleurrijke straatjes en de Coco walk. Je kan ook nog even langs het water lopen. En je kunt er lekker eten.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 12 februari 2016

Een kleiner, rustiger deel van Miami, ideaal om 's avonds rustig te gaan dineren in één van de gezellige restaurantjes of iets te gaan drinken in één van de talrijke bars.

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 30 januari 2016

De vraag is wederom of je hiervoor moet omrijden. Ik zou het niet meteen doen. Als je er toch bent, kom dan aan het einde van de middag en drink ergens een borrel.

Datum van activiteit: januari 2016