18 personen bekijken dit hotel
eDreams461 US$
FindHotel440 US$
Lol.travel591 US$
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wow, gaaf hotel met een mooi zwembad op de 20e etage, dj enzo alles erbij.
Wij hadden een kamer op de 24e etage met zeezicht, supermooie kamer ook zeg, wat een gaaf hotel..

Er was alleen geen ontbijt, vind ik persoonlijk wel een minpuntje, je kon wel het 1 en ander aan roomservice laten komen voor een hoop geld

Verder niks te klagen, je kijkt je ogen uit!

Ohja, sla de Zuma aub over

Datum van verblijf: oktober 2019
Ericka N, General Manager van Kimpton EPIC Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Staintjus: Heel erg bedankt voor de beoordeling na je verblijf, we stellen het zeer op prijs. Ik ben zo blij te horen dat je een geweldige tijd met ons hebt gehad en genoten van al het uitzicht vanuit de kamer en het zwembad. Ik hoop in de toekomst dat we je mogen verwelkomen voor een volgend verblijf!

Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Al vaker in dit hotel gezeten en het blijft altijd goed hier. Echt hele goede mooie kamers en ook een heel goed ontbijt. Vriendelijk personeel, bij het zwembad ook altijd fijn de handdoeken erbij. En makkelijk te lopen richting de restaurants

Datum van verblijf: september 2018
Ericka N, General Manager van Kimpton EPIC Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

bambinance: Heel erg bedankt voor de leuke kritiek na je bezoek. Ik ben zo blij dat je een fantastisch verblijf hebt gehad en vond ons personeel zo gastvrij. Ik hoop je snel weer te zien voor een volgend EPIC-verblijf!

Beoordeeld op 19 januari 2019 via mobiele applicatie

We verbleven in dit hotel met onze kleindochters in een epic 29 waterview 1 bedroom suite.
Prijs die we hiervoor betaald (450 us dollar)hebben niet waard.Geen koffiemachine op de kamer.Bij uitchecken maakte ik een opmerking hierover.Antwoord dit kon op vraag verkregen worden.Voor die Prijs zou dit Standard moeten zijn.Kamer wel ok met mooi uitzicht.
Wat me wel stoort aan dit hotel is de service.
Toen we terug kwamen van een uitstapje was het bed van de kleinkinderen niet opgemaakt.
Was nochtans al 23.00 uur.Hebben moeten bellen naar de receptie om dit gedaan te krijgen (zetelbed in living van de suite)
Conciërge van dit hotel wel ok.
Conclusie :ben als suite gast in andere hotels wel iets meer gewoon.
Terug gebruik maken van de epic hotels nee

Datum van verblijf: december 2018
Ericka N, General Manager van Kimpton EPIC Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Mooi gelegen - maar: Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om een ​​kritiek achter te laten bij uw verblijf, ik stel het zeer op prijs. Ik verontschuldig mij voor enkele van de gebieden waar u door werd gedisaporteerd. Helaas, met betrekking tot het koffiezetapparaat en de slaapbank is het allemaal op verzoek, niet automatisch gedaan. Sommige gasten gebruiken de slaapbank niet elke avond in de suites, dus wanneer nodig door de receptie te bellen, sturen we een medewerker naar de promptyl-kamer. Ik verontschuldig me als dit niet aan u is doorgegeven. In de toekomst als je Miami weer bezoekt, hoop ik dat we je weer kunnen verwelkomen voor een nieuwe kans om je de EPIC-ervaring te laten zien.

Beoordeeld op 5 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, zeer goed eten en cocktails, super locatie en zeer vet uitzicht vanaf de kamer op miami Downtown.
Valet parking 52 euro per nacht is belachlijk duur. Volgende keer geen auto in Miami. Uber taxi werkt geweldig en kost bijna niks.
De afdeling was ronduit slecht en onpersoonlijk. In eerste instantie moest ik te veel betalen omdat ze zeiden dat sunhotels het geld van onze kamer niet had overgemaakt aan Kimpton. Bik thuiskomst bleek dat ze ook nog kosten van mijn creditcard hadden afgeschreven voor mimibar die we niet gebruikt hebben.
Deze kosten stonden zelfs niet op de invoice die ik daar getekend heb. Op mijn mails reageren ze niet.

Helaas twijfel ik dus of ik hier nog ooit terug kom.

Datum van verblijf: juni 2017
Ericka N, General Manager van Kimpton EPIC Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2017

Ruud F: Dank je wel voor het indienen van uw feedback naar ons. We kunnen niet meer apologetische we deden niet aan uw verwachtingen voldoen tijdens uw verblijf en hopen dat u geeft ons een tweede kans om te winnen u in de toekomst.

Beoordeeld op 19 november 2015 via mobiele applicatie

We gingen hierheen omdat iemand ons deze tip had gegeven, bij aankomst werd ons al duidelijk dat de vaker parking niet heel goed werkte, maar we gaven het de voordeel van de twijfel, toen we eenmaal de auto hadden afgegeven gingen we naar de rooftop bar. Het uitzicht is zeker de moeite waard, de prijzen van de drankjes zijn te doen en het personeel bij de bar is vriendelijk. Toen we terug wilde en de auto wilde halen kwamen we toch een beetje bedrogen uit, onvriendelijk perrsoneelC onbeschoft en we hebben heel erg lang moeten wachten op onze auto! Zeker 30 minuten terwijl het niet eens heel druk was! Moet je daarvoor 22 dollar betalen om je auto te mogen parkeren??? Beetje zonde

Datum van verblijf: november 2015
Ericka N, General Manager van Kimpton EPIC Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2015

Laurens C:

Het spijt me wat er gebeurd is met betrekking tot valet. Dat is zeker niet de ervaring die we wilden je te hebben. Ik waardeer de informatie en we zullen op zoek naar het.