TripAdvisor

vanaf 52,00 US$
vanaf 113,99 US$
vanaf 138,99 US$
Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een manatee-tour gedaan met Bird's Underwater. Leuke spontane gids die de mooie plekjes wist te vinden. Je ziet er ook mooie huizen langs het meer liggen waaronder het vakantiehuis van John Travolta!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 15 mei 2016

we hebben zelf een boot gehuurd en 3 uurtjes op het water gezeten. we hebben wel zeekoeien gezien maar in het diepe water en dat was erg troebel. maar toch leuk e het varen zelf was ook heerlijk. mooie natuur. je kunt het beste zeekoeien spotten tussen januari en begin april.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 29 januari 2016 via mobiele applicatie

Een van onze hoogtepunten van Florida, het zwemmen met de manatees! Uiteraard zijn er veel restricties, ze zijn zeer beschermd, maar het is geweldig om met ze te zwemmen. Totaal niet eng, het zijn vriendelijke, logge dieren. Doen!!

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 8 januari 2016

Supermooie wateromgeving, sliepen bij kingsbay lodge en we zijn op zoek gegaan naar de manatees. Zelfs een manatee met baby gezien!

Datum van activiteit: maart 2015
Beoordeeld op 26 augustus 2015

Een paar uur rijden vanaf Clearwater Beach. Ontbeten bij Granny's een echte Diner voor de echte Amerikaan. Simpel en smaakvol. De plek om te zwemmen met Manatee's.

Datum van activiteit: augustus 2015