“Heerlijk”
Beoordeling van Clear Sky Cafe

Clear Sky Cafe
Reserveren met OpenTable
Clear Sky Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 789 Restaurants in Clearwater
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tentje met een prettige sfeer live muziek en heerlijk eten. Gratis refil voor fris. Aardige Amerikanen naast ons gaven een rondje omdat ze het zo leuk vonden dat we vanuit Holland hun land kwamen bezoeken.

Datum van bezoek: juni 2017

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eetgelegenheid om op het terras te genieten van een heerlijk ontbijtje; een omeletje, een heerlijke quiche en nog veel meer keus. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2016
24 september 2015 beoordeeld

Super lekker gegeten en erg vriendelijke bediening. In eerste zou je er misschien voorbij lopen, maar dat zou zonde zijn.

Datum van bezoek: juli 2015
11 december 2014 beoordeeld

Heel gezellig,zeer vriendelijke bediening,
Verschillende keren gaan eten. Beperkte kaart maar voortreffelijk op smaak gemaakte schotels.
Een aanrader, komen hier zeker terug

Datum van bezoek: december 2014
    • Sfeer
29 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hou niet van het typische Amerikaanse eten.......maar als ik hier een week zou zijn.. Was het iedere avond Clearsky Bar!!!!

In Clear Sky Cafe geweest? Deel je ervaringen!