RUZETTE
BRUGGE

Zeer aangename B & B, gelegen nabij het centrum van het stadje.

Beoordeling van Mon Dieu
5,0 van 5 bollen14 dec 2018 beoordeeld
Zeer vriendelijke ontvangst met koffie en koffiekoek. Ruime kamer. Afzonderlijke badkamer met ruime douche. Copieus ontbijt. Aan een redelijke weg gelegen, maar heb daar geen last van gehad. Restaurants in de buurt.
Datum van verblijf: december 2018
Kamertip: Heb een kamer aan de voorzijde gekregen. Gaf mij volledige voldoening.
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
21.1 km van Mon Dieu
Bar/lounge
21.3 km van Mon Dieu
Restaurant
Tessa's bloementuin met zicht op de hoeve
20.0 km van Mon Dieu
20.4 km van Mon Dieu
Meer hotels in Scherpenheuvel bekijken
Beoordeeld op 29 juni 2015

we werden heel vriendelijk ontvangen door de gastheer . we kregen onmiddellijk iets te drinken aangeboden bij aankomst . ook de kamer was heel gezellig en proper . s'morgens kregen we een heel uitgebreid ontbijt . alles was aanwezig : vers geprest fruitsap , een eitje met spek, verschillende soorten brood en beleg, ... . het lunchpakketje was zeker en vast in orde .ook was er een pakketje met info en wandelroutes . zeker een aanrader en een heel mooie streek . ik was aangenaam verrast !

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 14 juni 2015

Voor de 2de maal achter elkaar hebben we bij MON DIEU gelogeerd . Nadat we aangekomen zijn vanuit ATTENHOVEN + minus 37 km te voet , gingen we onze ruime en zeer verzorgde kamer binnen, we kwamen onmiddelijk tot rust en na een verkwikkende douche, waar je gemakkelijk met 2 in kan :) konden we er terug tegen aan . S'morgens om 5 uur stond er een uitgebreid ontbijt buffet klaar waar we met moeite konden uit kiezen en kregen we broodjes mee om de trip terug te voet naar ATTENHOVEN aan te vangen, oh ja , we hebben al terug gereserveerd voor volgend jaar , bedankt RIK voor het prima onthaal

Kamertip: onze kamer was nr 2 en lag aan de achterkant , zeer ruim
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 25 januari 2014

Een gezellige en rustige b&b in het centruim van Scherpenheuvel , een goede ontvangst door de vriendelijke gastvrouw met de nodige uitleg en documentatie van wat er te beleven is in Scherpenheuvel en de omgeving . Smaakvolle , nette en ruime moderne ingerichte kamer met eigen badkamer en toilet . S'morgens een uitgebreidt ontbijt opgediend door de vriendelijke gastheer met fruitsap , koffie of thee , koffiekoeken , pistolets , krentenbrood , eitje naar keuze en spek , hesp , kaas , diverse confituren en fruit . Een adres om nog eens terug te komen .

Datum van verblijf: januari 2014