TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 14 juni 2015

Voor de 2de maal achter elkaar hebben we bij MON DIEU gelogeerd . Nadat we aangekomen zijn vanuit ATTENHOVEN + minus 37 km te voet , gingen we onze ruime en zeer verzorgde kamer binnen, we kwamen onmiddelijk tot rust en na een verkwikkende douche, waar je gemakkelijk met 2 in kan :) konden we er terug tegen aan . S'morgens om 5 uur stond er een uitgebreid ontbijt buffet klaar waar we met moeite konden uit kiezen en kregen we broodjes mee om de trip terug te voet naar ATTENHOVEN aan te vangen, oh ja , we hebben al terug gereserveerd voor volgend jaar , bedankt RIK voor het prima onthaal

Kamertip: onze kamer was nr 2 en lag aan de achterkant , zeer ruim
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 25 januari 2014

Een gezellige en rustige b&b in het centruim van Scherpenheuvel , een goede ontvangst door de vriendelijke gastvrouw met de nodige uitleg en documentatie van wat er te beleven is in Scherpenheuvel en de omgeving . Smaakvolle , nette en ruime moderne ingerichte kamer met eigen badkamer en toilet . S'morgens een uitgebreidt ontbijt opgediend door de vriendelijke gastheer met fruitsap , koffie of thee , koffiekoeken , pistolets , krentenbrood , eitje naar keuze en spek , hesp , kaas , diverse confituren en fruit . Een adres om nog eens terug te komen .

Datum van verblijf: januari 2014