“Parel aan de Maas”

Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Stevensweert
Prijsklasse: € 18 - € 33
Keukens: Europees, Frans, Italiaans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: In Limburg, tussen Maaseik en Roermond, ligt het charmante dorpje Stevensweert. Aan de schitterende markt ligt een restaurant dat hoog staat aangeschreven bij de bourgondiers uit de streek: Restaurant Herberg Stadt Stevenswaert. Sinds 1996 leggen Pascalle en Marcus hun gasten hier in de watten met culinaire creaties en met een warme en oprechte ontvangst. De chef-kok heeft Duitse roots en hij heeft duidelijk nog heel goede contacten in zijn geboorteland. Op de wijnkaart vind je immers heel wat Duitse wijnen van uitstekende kwaliteit. Er staan ook een paar lekkere dessertwijnen op de kaart, die perfect samengaan met de desserten. Als je na afloop terugdenkt aan een nagerecht van Marcus, zal het water je steeds weer in de mond lopen.
12 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant; wisselt regelmatig van thema en heeft een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. En vergeet de ligging niet!

Datum van bezoek: november 2023
Marcus Schmidt, Eigenaar van Herberg Stadt Stevenswaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2023

Bedankt voor deze mooie worden
Wij zijn erg trots hiermee

20 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Etentje praktijk, menu laten samenstellen.
Heerlijke gerechten. Goede wijnen.
Jeugdig personeel, topbediening.
Een geslaagde avond

Datum van bezoek: oktober 2023
Marcus Schmidt, Eigenaar van Herberg Stadt Stevenswaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2023

Dankjewel voor het komen 🙏

21 augustus 2023 beoordeeld

Super lekker gegeten bij deze oergezellige Herberg in het pittoreske Stevensweert, wij hebben heerlijk buiten gedineerd op een gezellig vol terras.
Top gastvrouw/gastheerschap waaraan je proeft dat dit recht uit het hart komt.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
Marcus Schmidt, Eigenaar van Herberg Stadt Stevenswaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2023

19 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een heerlijke zomeravond, genoten op het gezellige terras van het 5 gangen menu. Lekkere gerechten met pure smaken, begeleid met prima wijnen. Wij komen weer graag terug!

Datum van bezoek: augustus 2023
Marcus Schmidt, Eigenaar van Herberg Stadt Stevenswaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2023

Het was erg leuk jullie weer gezien te hebben

26 juli 2023 beoordeeld

Helaas was het eten voor ons veel te zout. Begrip of erkenning was er niet. We hebben het aangekaart bij de beëindiging van de maaltijd . Bij de afrekening werd het door ons het weer aangekaart. Vanuit het restaurant kwam de mededeling dat vier man het hadden geproefd. Dat het te zout zou zijn, werd niet herkend. Met een vervelende nasmaak verlieten wij het restaurant.

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer
Marcus Schmidt, Eigenaar van Herberg Stadt Stevenswaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2023

Allereerst bedankt voor uw reactie,
Jammer dat u niet van uw restaurantbezoek genoten heeft. Allereerst als u een gerecht te zout vindt, kunt u dit gerust terug geven, dan maken wij dit opnieuw voor u. Daar dat helaas niet gebeurd is en u het gerecht zo goed als opgegeten had zijn wij met uw reactie aan de slag gegaan. Na overleg met de keuken zijn wij tot de conclusie gekomen dat wij een andere mening hadden over het zouten van de vis. Helaas vinden wij dat heel vervelend wat ik u ook bij het weggaan heb medegedeeld. Als u thuis minder zout gebruikt, dan is dat mogelijk om dat door te geven en dan koken wij voor u zoutarm.

Reizigers die Herberg Stadt Stevenswaert bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province

In Herberg Stadt Stevenswaert geweest? Deel je ervaringen!