“Alles top; zowel de maaltijden, bediening, sfeer als de prijs”
Beoordeling van Restaurant Chambor

Restaurant Chambor
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Stevensweert
Keukens: Europees
23 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles staat hier in verhouding tot elkaar. Zeer aangename plek om te vertoeven met zeer vriendelijk en gastvrij personeel met aandacht. Maaltijden zijn echt klasse, met liefde voor het vak bereid en opgediend. Leuke plek om buiten te eten, maar ook heel smaakvol en gezellig binnen ingericht. Al meerdere keren hier geweest en nog nooit teleurgesteld geweest. Een garantie voor een succesvol restaurantbezoek.
Onze complimenten aan het hele team!

Datum van bezoek: augustus 2022

7 mei 2021 beoordeeld

Sinds de corona pandemie heeft chambor zich gestort op afhaalpizza, s en wat een succes! Verreweg de lekkerste pizza die we ooit gehad hebben! Zeker een aanrader, wij hadden pizza brie en pizza Manzo!

Datum van bezoek: mei 2021
11 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant. Prima kwaliteit voor de prijs, die zeker niet te hoog voor het geen men biedt. Borden waren goed gevuld, mag voor ons iets minder, maar prima. Goede combinaties en een zeer malse hertenbiefstuk. Goede wijn voor een zeer redelijke prijs
Vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader en voor ons een nieuw pareltje bij ons in de buurt. We komen zeker terug

Datum van bezoek: oktober 2020
24 september 2020 beoordeeld

Na een tijdje weer een terug geweest, dit keer op een woensdagavond, maar ook toen zat het net vol. We hebben genoten van alle gerechten, of het nu vis of vlees was, alles top kwaliteit. Het wijnarrangement is ook aan te raden. Voor ons een van de beste restaurants in de regio met prima bediening en schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: augustus 2020
20 juni 2020 beoordeeld

Leuk, aangenaam en laagdrempelig restaurant. De producten zijn vers. De kwaliteit van de producten is goed. De bereiding is goed. De gerechten zijn met kennis en kunde bereid. Het eten is lekker. De porties zijn wat mij betreft (erg) royaal. De wijnen zijn goed. Heb wel de indruk dat bij sauzen en desserts gebruik is gemaakt van halffabricaten. Sauzen een tikkeltje te aanwezig. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Maar het verrast niet en het sprankelt niet. Goed gegeten, daar niet van. Fijne ambiance. Tevreden, maar er mist iets, je ne sais quoi. Gastvrouw en -heer niet gezien. Jammer.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant Chambor bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Restaurant Chambor geweest? Deel je ervaringen!