“TOP!”
Beoordeling van Café d'O

Café d'O
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Sint-Amands
8 augustus 2020 beoordeeld

Smaakvol genieten van zeer culinaire verzorgde gerechten met een pittoresk zicht op de Scheldebocht in Sint Amands.
Heel vriendelijk personeel. Zeer vlotte bediening!
Een zeer verfijnde en lekkere keuken!
Een aanrader!

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg schitterend! Top bediening. Top ligging en bovenal zeer smaakvolle gerechten. Prijs kwaliteit uitstekend.

7 juli 2020 beoordeeld

Café d'O ... topadresje bij ons in het dorp.
De gerechten zijn creatief en lekker, de bediening is top, de ambiance is cozy.
En niet te vergeten in de zomer het mooiste terras van België !
Zeker een aanrader als je in de buurt bent ... wij nemen altijd het menu, zodat we echt kunnen genieten. De cocktails zijn top en de amuses een perfecte start van een leuke en lekkere avond.
Het was de eerste locatie waar we gingen eten na de corona ... de sfeer was wat afstandelijker maar we waren toch heel blij om daar onze voetjes onder tafel te kunnen schuiven. Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2020
3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit prachtig gelegen restaurant bezit met stip het mooiste uitzicht van de wijde omstreken. Je wordt steeds vriendelijk onthaald en de service is op tempo. De wijnkaart is modern eigenzinnig. Je kan ook kiezen voor een begeleiding door een 'bob' arrangement of bijpassende sapjes. Het meest wordt hier gekozen voor het menu, waarbij het hoofdgerecht kan gewijzigd worden door de signature dish 'paling in het groen'. Spijtig genoeg kan je als dessert tijdens de zomer niet meer kiezen voor kaas. De hapjes vooraf en het eerste voorgerechtje van burratina met courgette, asperges en basilicum waren zalig. De rode poon met artisjok, lamsoor en tomaat was lekker, maar miste wat frisheid. De paling in het groen was perfect gebakken, de saus mooi groen maar misschien iets te homogeen. De gebakken paling was ook top maar miste garnituur. Het dessertje, een wafeltje met aardbeien, mascarpone en balsamico, was spijtig genoeg niet echt ons ding. Het flesje Pecorino was een waardige begeleider bij dit toch wel mooie menu.

9 maart 2020 beoordeeld

4 gangenmenu gekozen met bijpassende wijn en ik kan gn negatieve punten opnoemen. Porties perfect, zeer kwaliteitsvol, superlekker, paar lekkere amuzekes vooraf. En de wijnen erbij waren echt top. Niet goedkoop maar je krijgt dan ook topkwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Café d'O bekeken, bekeken ook

Sint-Amands, Antwerpen
Buggenhout, Oost-Vlaanderen

In Café d'O geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.