“Leuke tent!”

Keukens: Sushi, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het laatste moment hier 8ij was prima! Deze bar/restaurant is een leuke plek aan het strand met een leuke staf. De andere gerechten die ik zag voorbij komen zagen er prima uit. De hoeveelheden zijn hier meer dan genoeg en de cocktails zijn hier ook prima!

Datum van bezoek: maart 2020

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er met vier personen voor een dinner. De bediening was heel aardig. De gekozen vis, een klassiek gericht, was lekker. De prijs van een fles wijn was een prima prijs/prestatie verhouding.

Datum van bezoek: maart 2019
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard om te gaan avondeten. Mooi uitzicht over zee. Vriendelijk personeel en het eten is goed. Vooral de fish & chips vond ik erg lekker. Goede wijn.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geluncht en wat langer gezeten. Eerst buiten met uitzicht op de zee en de pier. Goede gerechten en fijne bediening. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2018
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier ons avondeten gegeten. Bij binnenkomst vonden we de sfeer direct gezellig en de bediening was goed! Eten was ruim voldoende en goed en ook de rose was erg lekker. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Blue Waters Cafe bekeken, bekeken ook

Port Elizabeth, Oost-Kaap

Summerstrand, Port Elizabeth
Summerstrand, Port Elizabeth

In Blue Waters Cafe geweest? Deel je ervaringen!