Op ons verzoek nog steeds dezelfde kamer gekregen, een blue spruce junior suite, die nog steeds aan onze wensen voldeed.
Dit jaar waren er op de badkamer bij aankomst geen extra's zoals vijltjes naaigarnituur, lipbalsem etc.
Kamer werd uitstekend schoongemaakt.
Wat ontbijt betreft: je mag in een Engels talig land verwachten dat het personeel in de ontbijtzaal Engels spreekt en verstaat, wij hebben drie dagen de pech gehad dat we in eerste instantie een ober kregen die de Engelse taal niet machtig was, deed alsof hij het verstond en vervolgens niets meer van zich liet horen en ook daardoor niets besteld kregen, b.v. een half uur wachten op twee plakjes ham,twee glazen orange jus bestellen en er een geserveerd kregen, om 8.30 uur waren er croissants en om 9.30 was er geen croissant meer te krijgen en moest je vele malen om vragen, de vleeswaren waren summier , de kaas lag er bezweten bij, erg onappetijtelijk, meerdere malen hier wat over gezegd. Het aantal soorten kaas was aan de magere kant .
Wat jammer was, was dat er dit jaar geen goed a la carte restaurant was i.v.m problemen met het vinden van een goede chef kok.
De uitnodiging voor de jazz avond werd door ons op prijs gesteld.
Midden januari werd door de concierge van het hotel een retour taxi transfer hotel/ Intenationaal Airport Denver geregeld bij Snow Bound Express. Volgens concierge en Snowbound zou vertrektijd 13.30 uur tijd...Op ons verzoek nog steeds dezelfde kamer gekregen, een blue spruce junior suite, die nog steeds aan onze wensen voldeed.
Dit jaar waren er op de badkamer bij aankomst geen extra's zoals vijltjes naaigarnituur, lipbalsem etc.
Kamer werd uitstekend schoongemaakt.
Wat ontbijt betreft: je mag in een Engels talig land verwachten dat het personeel in de ontbijtzaal Engels spreekt en verstaat, wij hebben drie dagen de pech gehad dat we in eerste instantie een ober kregen die de Engelse taal niet machtig was, deed alsof hij het verstond en vervolgens niets meer van zich liet horen en ook daardoor niets besteld kregen, b.v. een half uur wachten op twee plakjes ham,twee glazen orange jus bestellen en er een geserveerd kregen, om 8.30 uur waren er croissants en om 9.30 was er geen croissant meer te krijgen en moest je vele malen om vragen, de vleeswaren waren summier , de kaas lag er bezweten bij, erg onappetijtelijk, meerdere malen hier wat over gezegd. Het aantal soorten kaas was aan de magere kant .
Wat jammer was, was dat er dit jaar geen goed a la carte restaurant was i.v.m problemen met het vinden van een goede chef kok.
De uitnodiging voor de jazz avond werd door ons op prijs gesteld.
Midden januari werd door de concierge van het hotel een retour taxi transfer hotel/ Intenationaal Airport Denver geregeld bij Snow Bound Express. Volgens concierge en Snowbound zou vertrektijd 13.30 uur tijd genoeg zijn ondaks de zware sneeuwval die al drie dagen duurde, 's morgens werd ik op de kamer gebeld of ik het goed vond om eerder te vertrekken, hetgeen wij een heel goed idee vonden. Snowbound taxi ging helaas in de fout door eerst nog een rit erbij te plannen naar Eagle Airport , een rit op en neer van 1 1/2 uur. De chauffeur kwam om 13 35 uur terug en wij gingen om 13,45 weg. ,terwijl men wist dat de reis meer dan 5 uur ging duren, koertom wij haalde ons vliegtuig van BA naar Londen niet. Vanaf 10.30 hebben we wanhopig geprobeerd om eerder te vertrekken desnoods met een andere organisatie dan wel met auto's van het hotel waarvan er meerdere stonden. Men was niet genegen om iemand van het hotel te laten chaufferen. En wij zijn notabene "goldmember"van het hotel.
In de taxi naar de luchthaven heb ik meerdere telefoontjes moeten plegen om mijn vlucht te verzetten naar een dag later.
De kosten van overnachten op de luchthaven werden door Sonnenalp betaald , avondeten op de luchthaven en de taxi de dag erop naar de luchthaven waren voor mijn rekeningen, evenals de misgelopen inkomsten van de dinsdag heb ik niet vergoed gekregen.
Een 5 sterren hotel hoort met een grotere taxionderneming in zee te gaan die flexibeler is en meer meer mogelijkheden heeft en niet met een dergelijke kleine onderneming als Snowbound Express. In dit geval heb ik niets aan excuses van taxi onderneming dan wel hotel Sonnenalp.
Zoals het management va Hotel Sonnenalp met mij en mijn vrouw is omgegaan is beneden alle peil, we hebben dan ook besloten niet meer naar dit hotel te gaan.
Ik had meer service van het hotel verwacht!!Meer
Minder weergeven