Trip.com
Travelocity50 US$
Agoda.com31 US$
CheapTickets50 US$
Beoordeeld op 5 december 2018

Groot hotel met uitstekende keuken, kamers zijn wel gedatteerd zijn nu met grote renovatie bezig, we mochten in een nieuwe kamer en deze zijn geweldig luxe.

Het uitzicht van de kamers is geweldig, verder is de massage aan te bevelen en het mooie zwembad met uitzicht op zee

Datum van verblijf: november 2018
Manager_DJB, Front Office Manager van D Varee Jomtien Beach, Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Dear Fokke,
We truly appreciate the time you took to write such a wonderful review about our hotel.
We are delighted to learn that you enjoyed your stay,
Once again thank you so much and we look forward to welcome you back to the D Varee Jomtien Beach Pattaya soon.
Regards,
The Management

Beoordeeld op 2 april 2017

Voor het vierde jaar op rij dit hotel geboekt in Jomtien Pattaya. Ieder jaar zie je veranderingen die het hotel opwaarderen, er zijn
renovaties bezig. De kamer was tip top in orde, was pas gerenoveerd. Voor langere verblijvers zijn er extra privileges. 'Morgens zalig ontbijt op de 38ste verdieping met zeezicht. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig, in bijzonder de ontbijtservice. Jammer dat ons "koffiemeisje"(miss suprakorn) verder gaat studeren, dit is een verlies voor het hotel. Hotel direct aan het strand, op wandelafstand van avondmarkt en restaurantjes. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2017
DJB_Hotel, Manager van D Varee Jomtien Beach, Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2017

Dear rudy44freeman,

Thank you for choosing D Varee Jomtien beach Pattaya once again for your return visit and sharing such a wonderful review on TripAdvisor!

We are enchanted to learn that your stay was a positive experience.
It is lovely that you were pleased with your beautiful room and breakfast and appreciated our staff performance.
Our employees are happy with your review as they do their best to make it all happen.

We do hope we will have the opportunity to welcome you back here again to make your stay enjoyable!
Warmest wishes,

Vera B.
D Varee Jomtien Beach Pattaya

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zeker geen waar voor het geld wat we hebben betaald .kamers ogen totaal niet fris en het gebouw ruikt heel muf . Hangt een vreselijke riolerings lucht , door de gang heen. Door dat we bij agoda hebben geboekt kan het hotel zelf niets doen zeggen ze. Een upgrade zou per kamer op 13 euro p/dag komen. We hebben al 34 betaald p/dag terwijl de prijs nu 26 euro p/dag is , voor de zelfde kamer.
Nog geen maand geleden geboekt.
Ben zeker niet blij en kom ook niet voor een 2e keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
DJB_Hotel, Guest Service Manager van D Varee Jomtien Beach, Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Dear Sandra P,

Warmest greetings from D Varee Jomtien beach, Pattaya hotel. Thank you for taking the time to share your experience with us. I regret to hear about the shortcomings in regards to our service. Your feedback is important to us and I have meanwhile discussed the challenges you experienced with the team here for service improvement. We are looking forward to welcome you again in D Varee Jomtien Beach Pattaya.
Warm regards,

Vera Byankina
D Varee Jomtien Beach

Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Eerste keer in Pattaya en ook eerste keer in dir hotel gewoon weg uitstekend.
Personeel gastvrij en prima service.
Kamer was op de 27e verdieping met uitzicht over de zee. Fantastisch
Op het dak van het hotel bevindt zich een bar, het is zeker de moeite waard om daar eens een drankje te nuttigen.

Datum van verblijf: augustus 2016
DJB_Hotel, Guest Service Manager van D Varee Jomtien Beach, Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2016

Dear Richard K,

Thank you for your nice feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay at D Varee Jomtien Beach Pattaya and that you appreciated our services.

Your feedback regarding quality of the service have been shared to the our team for their motivates to continue on this journey of excellence.
If time allows you again to stay with us, I would recommend you a private dinner on the 38 th at the roof top bar , where you could just bring yourself to taste both our selected seafood B.B.Q. and the sunset ambiance. Our team will be happy to assist you.

With our most welcome, we look forward to servicing you again .

Warm regards,

Vera Byankina
D Varee Jomtien Beach

Beoordeeld op 9 maart 2016

Voor de derde maal een strandvakantie geboekt in dit hotel. Het is en blijft een soort doorgangshotel van rondreizen. 's Avonds komen de bussen aan en 's morgens om 8 uur zijn die al terug weg. Dus na 8 uur een rustig ontbijt, uitgebreid en voor eider wat wils. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ieder probleem wordt zo snel mogelijk opgelost.
Tijdens de dag is er aan de zwembaden plaats genoeg, behalve misschien op woensdag als het strand stoelenvrij is.
Alleen is het jammer dat een hotel van dit niveau nog geen free wifi heeft op de kamers, wat een extra service betekent naar de klanten toe.
Op wandelafstand heb je genoeg (lokale)eettentjes en de dagelijkse avondmarkt van Jomtien.
Neem een taxi en binnen 15 minuten ben je in het hartje van Pattaya.
Een hotel met goede comfort, goede service en een rustige omgeving.
Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Iedere kamer heeft zeezicht
Datum van verblijf: februari 2016
DJB_Hotel, Guest Relations Manager van D Varee Jomtien Beach, Pattaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2016

Dear rudy44freeman ,

What a lovely review, thank you so much!. All our staff are committed to making guests feel part of our family here at D Varee Jomtien Pattaya and it is always rewarding and appreciated when your are pen a few words to share with the traveler world.

Once again, our sincere thanks and will look forward to welcoming you back to D Varee Jomtien Beach Pattaya
Warm regards
D VAREE JOMTIEN BEACH PATTAYA MANAGEMENT