“De beste afhaal Chinees in omstreken ”
Beoordeling van China Pan

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
China Pan
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Restaurants in Lubbeek
5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een schitterend concept: ge belt uw bestelling door, 15' later kom je eraan en is het eten klaar. Super vriendelijke moeder aan de toog! Hun maandmenu is het beste prijs kwaliteit die ge kunt bereiken in omstreken. 22€ voor twee personen en ge kunt 2x van eten!

Datum van bezoek: maart 2019

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd zeer lekker. De betere afhaal Chinees!
Maandelijks ook een zeer scherp geprijsde menu waardoor je telkens 3 verschillende gerechten kan proeven. Zeker en vast een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk ontvangen.
Bij onze bestelling elk een cola gekregen.
Niet duur en zeker genoeg gekregen voor 2 personen.

Datum van bezoek: september 2017
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere chinees met verse groentjes. Heel ruime porties. We kregen zelfs een extra saus bijgeleverd en een blikje cola, alsook kroepoek. We bestellen zeker nog een keer.

Datum van bezoek: juli 2017
3 juni 2016 beoordeeld

Correct geprijsde en even correct bereide maaltijden. Op voorhand bestellen kan, maar is niet verplicht. Immer vriendelijke bediening. Net wat je verwacht van een afhaalrestaurant.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die China Pan bekeken, bekeken ook

Lubbeek, Vlaams-Brabant

In China Pan geweest? Deel je ervaringen!