“Een must voor vleesliefhebbers! ”
Beoordeling van Meat 44

Meat 44
Geclassificeerd als nr. 3 van 43 Restaurants in Zottegem
Beschrijving: Wijn,dinner,lounge
Beschrijving: Wijn,dinner,lounge
11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is gewoon een verplichte stop voor elke vleesliefhebber! De gerechten zijn tot in de puntjes afgewerkt en dit oog voor detail wordt ook doorgetrokken in een gebalanceerd smakenpalet. Ook de wijnkaart oogt ronduit indrukwekkend. Het is duidelijk dat de uitbaters kosten nog moeite hebben gespaard om hun klanten een totale culinaire beleving te bezorgen. Ook de bediening verloopt heel gemoedelijk en vriendelijk. Een toppertje in Zottegem!

Datum van bezoek: september 2020

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker buikspek en côte al'os gegeten ! Sfeervolle zaak, super goede bediening en lekkere wijn!
Top restaurant, prijs/kwaliteit TOP !

Datum van bezoek: augustus 2020
29 juli 2020 beoordeeld

Heel lekker lunchmenu gegeten, top VOORGERECHTJE en dessert en goed hoofdgerecht. Maar....we hadden gereserveerd op het terras voor de eerste echt zonnige en warme dag van juli. Bij het binnen komen vroegen we naar ons plaats buiten en kregen we vrij kordaat te horen dat er niemand anders op het terras buiten wou eten dus ze voor ons alleen hun terras niet konden open doen... . Op vlak service is dit toch wel een heel groot minpunt!

Datum van bezoek: juli 2020
AnitaC3357, Eigenaar van Meat 44, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Beste,
Wij begrijpen uw opmerking. Momenteel zijn wij zéér beperkt wat betreft medewerkers. Omwille van Corona... Voor jullie is dit op zo’n moment géén aangenaam antwoord uiteraard ... Jammer ... wij worden door de huidige situatie in het nauw gedreven en zien het ook liever anders. Een volgende keer hopelijk beter. Met beleefde groeten MEAT44

8 juli 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Qua menu en bediening zeker een aanrader. Kleine afknapper was wel dat een ander koppel met een hond aan het tafeltje naast ons kwam eten. Ik ben absoluut een dierenvriend maar vind ik niet kunnen op restaurant, zeker niet als de hond stinkende hondensnoepjes aan het eten is.

Datum van bezoek: juli 2020
AnitaC3357, Eigenaar van Meat 44, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2020

Dit is natuurlijk jammer. Wanneer ze vragen of het hondje mag meekomen en het blijkt dan een hond te zijn... een maatje meer. Wij houden ook van dieren. Nemen bewust en net om die reden ons hondje nooit mee op restaurant. Daarom hadden wij ook het tafeltje in de hoek gekozen. De volgende keer mag je gerust een ander tafeltje vragen. Daar hebben wij alle begrip voor. MVG Anita

10 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien we s’avonds gekomen zijn konden we dichter bij de zaak parkeren, vriendelijk onthaalt door de vrouw, mochten kiezen waar we gingen zitten, kleine kaart maar voldeed aan onze eisen, vriendelijke bediening, snelle bediening van gerechten, mooi gepresenteert en zeer lekkere gerechten, gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Meat 44 bekeken, bekeken ook

Velzeke-Ruddershove, Oost-Vlaanderen
Zottegem, Oost-Vlaanderen

In Meat 44 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.