“Uitkomst voor ons en de Caisson: heerlijk diner thuisbezorgd!”
Beoordeling van CAISSON

CAISSON
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Kapelle
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Genieten bij CAISSON, het kan op allerlei manieren: van een ontbijt of een cappuccino met een krantje in de vroege ochtend tot een heerlijke lunch, borrel of diner in het Grand Café of een van de karakteristieke zalen. Het restaurant is stijlvol ingericht waarbij moderne kleuren samen komen met de gemoedelijke en huiselijke sfeer waar CAISSON bekend om staat. Op de menukaart is een diversiteit aan culinaire gerechten te vinden die geïnspireerd zijn door plaatselijke streekproducten waardoor er voor iedereen voldoende keuze is. Gasten voorzien van heerlijke gerechten van topkwaliteit voor eerlijke prijzen, dat is waar CAISSON voor staat. Wij verwelkomen u graag! ENTRE KAPELLE Ontdek, beleef en geniet bij CAISSON in Kapelle, de bloesem van Zeeland.
19 maart 2020 beoordeeld

Wat een uitkomst in deze tijd! Vandaag een heerlijk diner bij ons thuis laten bezorgen. Zo hebben we enorm kunnen genieten van het gevoel van uit eten, maar dan thuis.
Onze dochter bleek gek te zijn op de biologische lasagne, die er ook verrukkelijk uit zag.
Wij hadden een varkenshaas met perpersaus, groenten en frietjes. De varkenshaas had een mooie cuison, was absoluut niet droog en was erg lekker in combinatie met de pepersaus. We vonden het fijn om wat verschillende verse seizoensgroenten erbij te krijgen. Ik weet niet of de friet huisgemaakt is, maar anders is die heel goed ingekocht. hetzelfde geldt voor de mayo.
Wij hebben met zijn drieën voor €25,- meer dan genoeg en heel goed gegeten.
Bedankt team Caisson!

Datum van bezoek: maart 2020

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hotel restaurant. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Verse jus. Diner voor elk wat wils. Prima en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
28 februari 2020 beoordeeld

Paar weken geleden met 2 personen hier gelucht, althans dat was de bedoeling!.
We bestelden een kaasplateau en een plankje brood met smeersels.
Het was vrij druk dus kwam het eten pas na dik een half uur of...eigenlijk de helft van de bestelling, want de ober kwam met de mededeling dat het kaasplateau was uitverkocht. Normaal gesproken informeert de kok vooraf de bedieningsbrigade over wat niet leverbaar is, hier werkt dit blijkbaar anders. We hadden geen tijd meer om een nieuwe bestelling te plaatsen en weer minstens een half uur te wachten en ik annuleerde het broodgerecht. Dit was niet naar de zin van de eigenaresse (manager?) en was zwaar beledigd door mijn annulering van het broodgerecht.De drankjes wilde ik afrekenen maar dit hoefde niet, waarop ik zei "bedankt en tot de volgende keer" waarop ze antwoordde "nou liever niet"!.
Volkomen lamgeslagen van verbazing verlieten we de zaak en ik dacht dat ze gewoon haar dag niet had, dus liet ik het erbij.

Twee weken later weer daar naar binnen om te lunchen, we wilden ze nog een herkansing geven, we kregen echter te horen dat we niet meer mochten komen omdat "dat was afgesproken" en omdat ik "geen begrip toonde" en ze "het recht had om iemand te weigeren" Ik zei dat dat alleen mocht als daar overtuigende argumenten voor zijn en dat er voor deze weigering geen wettelijke basis was.

Toen dacht ik, gewoon weggaan en nooit meer naar deze enge plek, gewoon bizar en bovendien kwam ik hier toch alleen maar omdat je er zo goed kan parkeren want het is er gewoon te duur, zeker voor een wegrestaurant !

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar weken gelen hier geluncht met een groep. Soep was niet vers bereid en eerder kant en klaar. Hoofdgerecht niet aantrekkelijk geserveerd. Het toetje (soort pudding) was veel te stijf en totaal niet luchtig. Ik vond het echt teleurstellend.

Datum van bezoek: januari 2020
10 januari 2020 beoordeeld

Warm en koud buffet voor 30 mensen. Op de afgesproken tijd was iedereen aanwezig, maar toen bleek dat een gedeelte van het gezelschap in het restaurant kwam te zitten en een gedeelte in een aparte ruimte achterin het restaurant...dat was niet de afspraak dus werd alsnog een tafel geplaatst in de aparte ruimte. We begonnen met het koude buffet en dit was prima alleen jammer dat t brood wat uit de oven kwam aan de binnenkant nog licht bevroren was. Hierna was het tijd voor het warme buffet...helaas was dit niet warm maar lauw. Ook ontbrak het aan opscheplepels en hoeveelheid frietjes na de bediening hier op geattendeerd te hebben werd dit snel opgelost.. we hebben een gezellig personeelsuitje gehad maar voor het eten gaan we er niet meer naar terug.

Datum van bezoek: januari 2020
caiska, Eigenaar van CAISSON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Geachte heer/mevrouw,

Verheugd zijn wij te lezen dat het een gezellig personeelsuitje was. Echter vinden wij het vervelend om te lezen dat u geen fijne herinnering heeft overgehouden aan het buffet.

Helaas is uw reactie anoniem. Eigenlijk bieden wij geen buffetten meer aan. Alleen bij wijze van uitzondering en op verzoek van uw gezelschap hebben wij een buffet georganiseerd, hierom weten wij over welk buffet het gaat.

Wij zijn van mening dat we u met de gerechten op onze menukaart een goede ervaring kunnen meegeven. Hierom vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen?

Dan kunnen wij wellicht kijken hoe we uw verwachtingen in de toekomst wel waar kunnen maken.

Onze welgemeende excuses dat het niet is gelopen zoals u had verwacht.

Groet,

Team CAISSON

Reizigers die CAISSON bekeken, bekeken ook

In CAISSON geweest? Deel je ervaringen!