“Goed gegeten”

Steakhouse Don Kiesjot
Geclassificeerd als nr. 6 van 20 Restaurants in Grave
Keukens: Steakhouse, Grill
19 maart 2020 beoordeeld

Prachtig pand en sfeervol ingericht. Eten was prima, niks mis mee. Bediening zeer vriendelijk. Gastvrij.

Datum van bezoek: november 2019

2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Was zeker de moeite waard, eten goed.
Gezellige atmosfeer .
Alles nabehoren
Prijs kwaliteit was zeer goed
Komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: maart 2020
22 december 2019 beoordeeld

Slechte kookkunst en onbeschofte bediening.

Zalm was rauw en de genoemde kruiden zaten er niet op. Smaakloos en rauw,
Wat van gezegd. Serveerster verdween en er gebeurde niets. We zaten nog te eten toen werden de natte citronella doekjes voor na het eten al neergegooid. Ben er mee naar de bar gelopen en gezegd dat we niet tevreden waren. Haalden hun schouders op. Terug naar de bar, betaald en gezegd dat dit de laatste keer was. Haalden weer hun schouders op. Toen we bij de buitendeur waren Keek de kok om de hoek. We liepen naar de auto, en aan de achterkant bij de keukendeur stonden ze te lachen

Ze kunnen niet koken en hebben geen fatsoen

Datum van bezoek: december 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnengekomen, eerst wachtennnn op de menukaart maar zelf gehaald. Bestelling biefstuk medium, krijg hem rauw. Breng hem terug met het verzoek medium, 1 minuut later weer terug smaakt alsof hij in de houtskool is gevallen. Vlees niet opgegeten, is dus een bak friet en sla voor 20,- euro. We zijn klaar alles naar wens, we melden nee. Dat was het dan, bij het afrekenen, geef ik nogmaals mijn klacht door. Het woord sorry komt niet voor bij personeel of staff. Nee daar gaan we niet meer eten!

Datum van bezoek: juli 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een vleesliefhebber bent, zit je hier goed! (Vis ook op de kaart)
Heerlijk gegeten en kwaliteit van het vlees is goed. Een aanrader voor als je in Grave bent.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Steakhouse Don Kiesjot bekeken, bekeken ook

Grave, Noord-Brabant

In Steakhouse Don Kiesjot geweest? Deel je ervaringen!