“Een goed restaurant en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Boscafé Het Maasdal

Boscafé Het Maasdal
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Horst
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Beschrijving: Boscafe Het Maasdal, Een heerlijke eet- en drinkgelegenheid, gelegen in de Kasteelse bossen te Horst. Omgeven door enkel natuur, maakt deze locatie uniek in zijn soort. De ideale plek om er lekker even uit te zijn en te genieten van het mooie uitzicht onder het genot van een drankje en hapje. Wij bieden u een heerlijke lunch, een a la carte menu en sinds kort ons Bourgondisch Tapas 5-gangen menu aan. Ook voor onze speciale La Trappe biersoorten en Fleur de Cafe theesoorten bent u bij ons op het juiste adres. Deze locatie is tevens uitermate geschikt voor onze geliefde feesten en partijen. Huwelijken, verjaardagen, bedrijfsuitjes, teambuilding, vergaderingen etc. Zijn voor ons geen probleem. Gezien de rustige omgeving is deze locatie ook passend voor bijvoorbeeld een koffietafel. Neemt u gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
17 maart 2020 beoordeeld

Hier in sept. 2019 gegeten, vooral de tapaskaart is geweldig.
Veel variatie in de gerechtjes en de bediening is erg vriendelijk.
Ook op de gewone kaart staan leuke gerechten.
Wij komen hier graag weer terug.
Tot een volgende keer als we weer in Limburg verblijven!

Datum van bezoek: september 2019

6 maart 2020 beoordeeld

goede warme gezellige sfeer. vriendelijke bediening.We hoefde niet lang te wachten. Werd op tijd gevraagd of we nog wat wilde drinken.

Datum van bezoek: juli 2019
2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht met ons gezin. Onze twee dochters van 7 en 4 hadden ook keus voldoende. Alles was lekker en goed betaalbaar. Daarnaast mooie omgeving.

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is op wandelafstand van parkhotel Horst. Toffe tapasformule en gezellige inrichting. Een aanrader

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede ambiance. Goede prijs kwaliteit verhouding. We hadden lunchplankje, bost’s en flammkuchen. Alles was even lekker. Helaas door drukte moesten we wel lang wachten op het eten. De serre met uitzicht op de visvijver is een mooi plekje om te vertoeven.

Reizigers die Boscafé Het Maasdal bekeken, bekeken ook

In Boscafé Het Maasdal geweest? Deel je ervaringen!