“Mooie ambiance”
Beoordeling van Graaf Ter Horst

Graaf Ter Horst
Geclassificeerd als nr. 7 van 26 Restaurants in Horst
Beschrijving: Welkom bij Graaf ter Horst Maak van eten een beleving bij Graaf ter Horst. Geniet van de unieke omgeving van de Kasteelse bossen onder het genot van een hapje en drankje of kom uitgebreid dineren. Bij Graaf ter Horst besteden wij aandacht aan mooie ingrediënten en gastheerschap. Laat je verwennen in ons gezellige restaurant en laat je inspireren door de rijke historie. Kom de sfeer proeven, je bent van harte welkom!
16 maart 2020 beoordeeld

Erg lekker gegeten en super vriendelijk personeel.
Wat is dit een mooie eetgelegenheid geworden.
Echt een aanwinst voor Horst aan de Maas.

Datum van bezoek: januari 2020

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, menu viel tegen. De keuzes binnen het menu zijn vrij beperkt. Wij hadden de indruk dat er veel Hanos kant en klaar dingen geserveerd werden. De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij ook niet helemaal goed. Er zijn diverse restaurants in de regio die hier beter scoren.
Bediening was vriendelijk, maar alles in plat Horster dialect is ook niet altijd handig.

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige lokatie, in goede sfeer zetting. Wat wel beter zou kunnen is het bereiden van het eten.
Minder opwarmen van door Hanos geleverd voedsel, maar meer eigen bereide verswaren.

17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie plek om een heerlijk en gezellig etentje te houden. Bediening voldoende aanwezig en zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten vonden wij erg lekker. In het restaurant gedeelte is het iets rumoeriger als het druk is. Super mooie plek om ook even stukje te wandelen.
Idee: wij waren er op valentijnsdag, een kleinigheidje voor de dames zou het bezoek nóg iets extra's geven.

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie in een mooie omgeving
Lekker eten en vriendelijk personeel
Feestje gehad van een kleine dertig personen en alles was top geregeld

Reizigers die Graaf Ter Horst bekeken, bekeken ook

In Graaf Ter Horst geweest? Deel je ervaringen!