“Een ‘pareltje’ aan de watermolen van Borculo.”
Beoordeling van Bistro de Olliemolle

Bistro de Olliemolle
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Borculo
Keukens: Frans, Internationaal
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ‘pareltje’ aan de watermolen van Borculo! Eerst ‘s middags op het terras een versnapering incl. een heerlijk stukje appelgebak. De ambiance was zodanig dat we besloten ‘vanavond terug te komen’ voor diner. Een prachtige zomeravond, beneden op het terras aan het water. Bediening door de dames was top en ons 3-gangen diner niet minder. Alles klopt hier! Heerlijk gegeten, hier komen we zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: augustus 2020

15 juli 2020 beoordeeld

Op een heerlijke zomeravond binnen aangeschoven voor diner. Ambiance is onovertrefbaar met uitzicht op de fontein in de Berkel.
De bediening was vlot, eigenlijk te vlot, deze dame met bril mag wel een beetje dimmen, kalmer gedrag komt professioneler over.
Advies wordt gewaardeerd, maar een haast dwingend advies is ergerlijk.
Raar dat als een persoon voor een standaard drie-gangen menu kiest, iedereen aan tafel gedoemd is om ook dat menu te kiezen.
We hebben lekker gegeten, al was de diamanthaas van een van de gasten wat taai.
De bib gourmand is m.i. puur verkregen vanwege de ambiance, want eten was niet bijzonder creatief, eerder eenvoudig en aan de karige kant.
Grootste ergernis was de tijd tussen de gangen, haast drie uur tafelen bij een vastgesteld menu is veel te lang.

Datum van bezoek: juni 2020
17 juni 2020 beoordeeld

Wat een topavond weer! Heerlijk 5 gangen gegeten, bijpassende wijnen gehad en alles was perfect. Gerechten verrassend en smakelijk en ook de bediening was erg vriendelijk.
Overnacht in de naastgelegen Galerie. Nette kamer met een prima, deels zelf te bereiden ontbijtje. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2020
26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker appelgebak. Slagroom kan lobbiger. Cappuccino erg klein, wat lauw en te veel melk. Moeilijke entree, erg ongeschikt voor rolstoel en/of kinderwagen.

Datum van bezoek: februari 2020
22 december 2019 beoordeeld

op basis van eerdere ervaringen boekten wij een tafeltje bij de Olliemolle. In het vervolg zullen we vragen of er ook grotere groepen hebben geboekt want een gezelschap van 15+ personen domineert de gang van zaken nadrukkelijk. Het gezelschap kwam uit de kelder en had hoorbaar al wat gedronken. Toen de bestelling moest worden opgenomen moest de bediening nadrukkelijk haar stem verheffen. Na het voorgerecht hadden we een soepje besteld en dat kwam maar niet. Het was duidelijk dat zowel in de keuken als in de bediening het 15+ groepje de zaak domineerde. Ook twee tafeltjes voor twee in onze buurt moesten te lang wachten op de bediening. Toen wij de eigenaresse aanspraken op de gang van zaken deed ze net alsof dit allemaal normaal was. Daarna werden we ter compensatie in een tempo bediend waarbij het leek alsof we de trein nog moesten halen. Kortom geklungel en dat is jammer. Het eten is namelijk zeer goed.

misschien moet er bij restaurants beleid komen op de grootte van groepen. Je ziet te vaak dat een restaurant populair wordt en op de shortlist van groepen komt. Dat is het begin van het einde. Daar ga je als viertje of tweetje niet meer naar toe om een avond gezellig te eten.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Bistro de Olliemolle bekeken, bekeken ook

In Bistro de Olliemolle geweest? Deel je ervaringen!