“Gezellig en veel keuzes”

De Commerce Kruisland / D'n Eeterij
Een tafel reserveren
di 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kruisland
Keukens: Nederlands
Beschrijving: De Commerce Kruisland bestaat over een biercafe, wat tot de beste 51 van Nederland behoord. Aparte feestzaal met de nieuwste apparatuur. U waant zich in een Oostenrijks marktplein. D'n Eeterij is inpandig in De Commerce waar u kunt genieten van de specialiteiten van onze keukenbrigade. A la carte, lunch, diner, diverse arrangementen. Meters Eten: onbeperkt tafelen voor een vast bedrag. Keuze uit 60 gerechtjes avondvullend. Tevens high bier, wijn, cocktail en thee. Buffetten, diverse keuzemenu's, alles is mogelijk. Aangrenzend beschikken wij over een groot (verwarmd) terras en op het marktplein. Totaal circa 200 zitplaatsen. Ook het unieke gelegenheid voor bedrijfsuitjes, solex rijden of een arrangement met het aan de overkant gevestigde museum "De Holle Roffel".
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige eetgelegenheid met heel veel keuzes met eten en bieren. Parkeergelegenheid genoeg. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

22 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten met super bediening. Allles was erg smaakvol en had een eigen smaak. Bediening was perfect.

Datum van bezoek: februari 2020
20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer hier gegeten, leuke tent, enorme keuze bier maar we kwamen voor het eten en dat was erg goed.
Voorgerecht vispalet, heel erg goed, hoofdgerecht garnalen (gepeld op bord :)) ook prima maar ook de friet is het waard om te vermelden. Erg goed gebakken ! Lang geleden dat ik in een restaurant friet van deze kwaliteit heb gegeten.

Datum van bezoek: januari 2020
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons was het de eerste keer dat wij hier geweest waren. Omdat wij niet in de buurt wonen komt deze gelegenheid niet meteen in je op om er te gaan eten. Vaak zoeken wij het dichterbij huis. Onze oudste zoon was er een keer in de zomer periode gaan eten en hij was degene die aan had gegeven er graag nog een keer terug te gaan. De formule ( ala de Zusjes restaurants) is ons bekend, maar vonden de formule die hier wordt gehanteerd prettiger. Dit is uiteraard erg persoonlijk. De ruimte is niet groot en reserveren is dan ook aan te raden. Wij hebben een gezellige avond gehad. We hebben genoten van de diversiteit van de gerechtjes, van de vriendelijke/behulpzame bediening en van de muziek. Wij vonden het niet erg dat vanuit het aangrenzende café/bar de muziek goed te horen was. Al kan ik me voorstellen dat niet iedereen dit prettig vind. Wij hebben een gezellige avond gehad en komen zeker een keer terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de fiets langs de braderie in Kruisland; kraampjes bekeken en uiteraard een kopje koffie met appeltaart op het heerlijke terras. Prettige bediening, mooie entourage met live muziek. Altijd een genot om hier langs te komen.

Datum van bezoek: mei 2019

In De Commerce Kruisland / D'n Eeterij geweest? Deel je ervaringen!