Official website
PricelineUS$ 133
getaroom.comUS$ 160
Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2022

Beoordeeld op 9 juni 2022 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022