Gratis annuleren tot 26/08/22
Official websiteUS$ 110
getaroom.comUS$ 148
Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2022

Beoordeeld op 9 juni 2022 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022