Gratis annuleren tot 08/07/22
Official website
Hotels.comUS$ 133
PricelineUS$ 133
getaroom.comUS$ 160
gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

Kamertip: Parking is in the lot across the back at Lumberjack hotel (sister property) - if you want new and shiny stay there

Datum van verblijf: juni 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Datum van verblijf: juni 2022
Sonora Inn, Owner van Sonora Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden