PricelineUS$ 114
TravelocityUS$ 97
HurbUS$ 117
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is gunstig gelegen in hartje Sonora, pal aan de hoofdstraat waar veel winkeltjes en restaurants zitten. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid rondom het hotel. Het hele hotel kan wel een opfrisbeurtje gebruiken. De bedden zijn om en de kamers zijn schoon. De airco loeit hard maar heeft weinig effect. Het zwembad maakte geen propere indruk en de ligbedden er om heen zijn oud.

Datum van verblijf: juli 2017
Kim R, General Manager van Heritage Inn Yosemite/Sonora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

We are happy to hear that you enjoyed the location of the Hotel.
Thank you for your feedback regarding the pool furnishings, we will be looking into updating them.

Beoordeeld op 2 oktober 2016

Hier hebben wij 1 nacht overnacht. Schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Gratis Wi-Fi.

Helaas hadden wij een kamer wat erg donker was. Alleen een klein raampje in de badkamer.

Heerlijk geslapen doormiddel van een goed bed en lekkere kussens
Verder zag de kamer compleet uitgerust met een koelkast, magnetron, etc..

Datum van verblijf: september 2016
Kim R, General Manager van Heritage Inn Yosemite/Sonora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2016

We are very pleased to hear you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to comment regarding your recent stay at our hotel. It is guests like yourself through your calls, letters and reviews that keep us a leader in the regional hospitality industry. We strive to ensure each and every guest’s experience exceeds expectations

Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

We kwamen uit Yosemite, was een lange dag, was een prima hotel, goed bed, lekkere douche. Ontbijt is inbegrepen, komt niet vaak voor dat je in de wasserette ontbijt, gewoon een goed start ontbijt. Ontvangst aan de balie was vriendelijk, genoeg eet tentjes als je nog wil eten s'avonds

Datum van verblijf: augustus 2016
Kim R, General Manager van Heritage Inn Yosemite/Sonora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Thank you for your review! We are very happy to know you enjoyed your stay.

Beoordeeld op 15 augustus 2015

Leuk middenklasse hotel in centrum van Sonora, waar oude tijden afstralen van de oude winkels en omgeving van goudzoekers. Te zien aan de omgeving is er veel goud gevonden, maar is de rijkdom elders ondergebracht. Mooie omgeving om door heen te reizen!l

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 31 juli 2015 via mobiele applicatie

Hier een stop gemaakt voor een overnachting. Hele erge goede bedden!! En genoeg ECHTE kussens. Prima kamer, schoon en hartstikke aardige mensen achter de toonbank. Ik heb echt als een blok geslapen! Je kunt je auto ook recht voor de deur zetten en er is een klein zwembad tot 10:00 PM open. Niet twijfelen, dit is waar voor je geld. Gr Robert uit Breda, Nederland

Datum van verblijf: juli 2015