Beoordeeld op 19 juli 2017

Personeel bij de receptie was zeer vriendelijk en ontbijt was prima. Bij een eventueel volgend bezoek zou ik vragen om een kamer boven en niet meer op de onderste verdieping want dit was mede door rondrennende kinderen erg gehorig. Mijn advies aan hotels zou zijn om mensen met kinderen beneden te plaatsen en niet boven!

Kamertip: Bovenste verdieping vragen voor minder overlast van overige gasten.
Datum van verblijf: juni 2017
BobbySmtl90405, Front Office Manager van SureStay Hotel by Best Western Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2017

Thank you so much for sharing your experience with us. I am happy to hear that you and your family enjoyed your stay with us. Your feedback is really important to us as we use your comments as learning opportunities. Our team strives to ensure that each of our guests is provided with excellent service .Thank you again for being our guests and we hope to see you again soon!

Beoordeeld op 23 augustus 2015

Het motel is nog vrij ver van kust gelegen maar je kan goedkoop de bus nemen en er is ook voldoende parking aan het strand (in de voormiddag). De kamers zijn ruim. mooie badkamer. De gebouwen zijn afgesloten met traliewerk en een elektronische poort wat een gevoel van veiligheid geeft zonder je opgesloten te voelen.
Er is voldoende gratis parking.
Het ontbijt is typisch Amerikaans, dus wat ons betreft niet fantastisch maar dat was over heel de rondreis het geval.

Datum van verblijf: juli 2015
BobbySmtl90405, Front Office Manager van SureStay Hotel by Best Western Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2015

Thank you for your kind words regarding your stay at our hotel. We hope that we exceed your expectations on your next trip to Santa Monica. We hope to see you again soon

Beoordeeld op 27 juli 2015

Dit was onze meest negatieve hotelervaring tijdens onze VS-rondreis. Door een defect sanitair (lek) stond de badkamer en aangrenzende ruimte midden in de nacht volledig onder water en moesten we de halve nacht liggen dweilen. Men ging ons financieel tegemoet komen maar daarvan hebben we niets gezien op de afrekening.
Wifi die de helft van de tijd uitvalt, een ontbijt dat je liefst overslaat en een zeer luidruchtige airco maakten de teleurstelling compleet.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 mei 2014

Bij aankomst een zeer vriendelijk ontvangst. Naast de incheck gaf de hotelmedewerker ons tips voor things to do in Santa Monica en LA. Er was voldoende gratis parkeerplaats vlak bij de hotelkamer. Het binnenterrein waaraan onze hotelkamer lag was afgesloten met een ijzeren hek. Een ruime, schone kamer met gratis Wifi. Het ontbijt was prima in orde. In 15 minuten met de auto in het centrum van Santa Monica.

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 12 februari 2014

Bij aankomst, voor inchecktijd, goede service bij de receptie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers.
Ontbijt was prima, maar simpel. Ondanks alle verbouwingen aan de ontbijtzaal geen last gehad. Gratis parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: januari 2014