Beoordeeld op 27 juli 2015

Dit was onze meest negatieve hotelervaring tijdens onze VS-rondreis. Door een defect sanitair (lek) stond de badkamer en aangrenzende ruimte midden in de nacht volledig onder water en moesten we de halve nacht liggen dweilen. Men ging ons financieel tegemoet komen maar daarvan hebben we niets gezien op de afrekening.
Wifi die de helft van de tijd uitvalt, een ontbijt dat je liefst overslaat en een zeer luidruchtige airco maakten de teleurstelling compleet.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 mei 2014

Bij aankomst een zeer vriendelijk ontvangst. Naast de incheck gaf de hotelmedewerker ons tips voor things to do in Santa Monica en LA. Er was voldoende gratis parkeerplaats vlak bij de hotelkamer. Het binnenterrein waaraan onze hotelkamer lag was afgesloten met een ijzeren hek. Een ruime, schone kamer met gratis Wifi. Het ontbijt was prima in orde. In 15 minuten met de auto in het centrum van Santa Monica.

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 12 februari 2014

Bij aankomst, voor inchecktijd, goede service bij de receptie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers.
Ontbijt was prima, maar simpel. Ondanks alle verbouwingen aan de ontbijtzaal geen last gehad. Gratis parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 16 oktober 2013 via mobiele applicatie

ontbijtzaal was aan het verbouwen. kamers prima en schoon. leuke binnenplaats. geen last van verkeer. auto parkeren is gratis. goede uitval basis voor santa monica en la met de auto. naar santa monica gaat ook een bus. 1 dollar per enkeltje.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 21 september 2013

Dit hotel ligt in Santa Monica, wat een toffe plek is dat! Met de bus ben je er binnen 10 minuten en het kost maar $1,-. Het hotel is netjes, het ontbijt is simpel maar prima (verwacht alleen niet te veel), en het personeel is vriendelijk. Wij kregen een upgrade naar een kamer met jacuzzi omdat we op huwelijksreis waren. Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad en 2 nachten was eigenlijk te weinig! Het enige wat een beetje minder was, was het bed. Dit was voor ons een beetje aan de zachte kant. Het parkeren is gratis. Goed hotel!

Datum van verblijf: september 2013