Beoordeeld op 12 juni 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht geslapen. En hebben er geen spijt van. Vraag een kamer op de 8 ste verdieping. Dan heb je prachtig uitzicht. Receptie bemanning was zeer vriendelijk. Ze hielpen ons met alles. Een hotel waar je weer gewoon de trap kan nemen en het raam heel ver open kan doen. Erg prettig. Prima bedden. De kussens waren wat hard. Kamer is prima ingericht. Gezellig hotel. Er ligt wel een drukke weg tussen het hotel en het strand. Zeer goede centrale ligging. Ik zou zeker weer terug gaan. Sportzaal bevat 3 cardio apparaten . Goede WiFi . Fijn dat wij laat mochten uitchecken.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 mei 2015

Een mooi hotel, gunstig gelegen.
De wandel promenade van 3th street is maar vijf minuten lopen; het strand en de pier is ook maar vijf minuten lopen. Je moet dan wel via een brug over de snelweg naar het strand. Parkeren is alleen via valet parking mogelijk a $27.
Ondanks dat het hotel weinig bezoekers had, we logeerden hier in december, hadden we een kamer met uitzicht op de muur van het hotel ernaast. Dat was natuurlijk teleurstellend, ook omdat dit hotel het duurste was van onze gehele Californië trip. Er zijn goedkopere alternatieven in de buurt.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht of een ander hotel
Datum van verblijf: december 2014
GMGeorgianH, Manager van The Georgian Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2015

Dear Ronald V.

Your time spent at The Georgian Hotel and throughout Santa Monica is appreciated, as are your insights.

Our views vary, as does the price of parking - when confirming a package. We encourage our guests to engage with us, prior to arrival. We want the best experience for all of those that stay with us.

We hope to welcome you back.

Kind Regards,
Laura W.
Reservations@GeorgianHotel.com

Beoordeeld op 24 november 2014

Super terras bij het hotel, we sliepen hier niet, maar we hebben hier wel gedineerd, en mede door de bediening was het een top ervaring, de ober kwam uit het midden van de States, maar een service dat die gaf, was gewoon top. We hebben hem carte blanche gegeven en verteld dat we veel dingen wilden proeven, en dat hebben we geweten, allerlei lekkere dingen liet hij uit de keuken komen, en alles smaakte voortreffelijk. Heerlijke wijnen hoorde daar natuurlijk ook bij.
Heerlijk oud hotel, leuk ingericht, en je kijkt zo op de pier van Santa Monica.
Gewoon een geweldige plek in LA

Kamertip: Zee zicht is natuurlijk top hier.
Datum van verblijf: november 2014
GMGeorgianH, Manager van The Georgian Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2014

Dear Co M,

Thank you for your recent review of our Veranda Restaurant. We are always delighted to hear that people enjoy the food and ambiance, while simultaneously getting to experience the unparalleled sights of Ocean Avenue overlooking the Pacific Ocean. We invite you to stay the night with us the next time you visit Santa Monica as you will not be disappointed!

Safe travels,

Management

Beoordeeld op 5 juli 2013

Heel fijn hotel. Alleen opgepast: Valet parking is 23$/dag, dat zeggen ze je niet spontaan. Geen eigen hotelparking.
Mooie kamers, goed uitgerust. Klassieke inrichtinig van het hotel.

De ligging is hun sterkste troef: dicht bij 3th street promenade, op de kustdijk.

Kamertip: Standaard kamers zijn al goed uitgerust, je hoeft geen upgrade te kiezen
Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 29 juli 2012

Santa Monica;eten op de veranda,hop-on,hop-off bus op loopafstand,pier.Valet parking voor 23 dollar per dag,third street promenade(veel bekende merken,terrasjes en live muziek op straat),goede kamers(netjes niet al te groot).Uitstekende service.Niet goedkoop.

Kamertip: Uitzicht op de oceaan.
Datum van verblijf: juli 2012