Beoordeeld op 4 januari 2018

Dit was het laatste hotel waarin we verbleven tijdens onze roadtrip langs de Westkust van de VS. Wat een anticlimax! Buiten de uitstekende ligging, valt er niet veel positiefs te vermelden. Hotel was niet echt netjes, veel te druk, te commercieel en vooral te duur! Zou het zeker niet aanbevelen.

Datum van verblijf: juli 2017
Dasha L, Guest Relations Manager van Shore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Dear Lucia_3110,

Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback.

Warm Regards,

Dasha L.
Assistant Front Office Manager

Green Fact of the Day: Shore Hotel's high efficiency boiler heats water faster using less energy.

Beoordeeld op 22 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Wel klein zwembad en jammer van de ontbijtruimte.
Bij de buren, Ivy at the Shore, kan je voor veel geld ontbijten. Maar iets verder lopen ligt hotel the Georgian waar je in de serre met uitzicht op zee en de boulevard leuk zit.
Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het is een energie en milieu vriendelijk hotel.
Tegenover het hotel staan de groene fietsen die je met een app kan huren.
Via de achter ingang sta je bijna gelijk op third street. Als je een kamer hebt met zeezicht heb je s avonds ook zicht op de verlichtte pier met reuzenrad.

Datum van verblijf: december 2016
Tom R, Manager van Shore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Dear Perla,

Thank you for staying at the Shore Hotel during your vacation.

Glad to hear you enjoyed your stay. Thank you so much for the review.

Sincerely,

Tom R.
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 31 januari 2016

Dit hotel ligt op minder dan 50m lopen van de Santa Monica Pier en is perfect. Kamers zijn ruim en de service is vriendelijk. Auto wordt onder het hotel geparkeerd. Er is een (klein) zwembadje met lekkere ligbedden.

Datum van verblijf: januari 2016
Aaron P, Guest Relations Manager van Shore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2016

Dear EmilyZ15,

Thank you for writing about the Shore Hotel. We were happy to hear that you enjoyed the pool and lounge chairs. Hopefully we will see you next summer.

Kind Regards,

Aaron Peaslee
Director of Guest Services

Beoordeeld op 19 september 2015 via mobiele applicatie

Het Shore Hotel was erg verzorgd en had een topligging aan de Santa Monica dijk! Ideaal! 's Avonds na het eten ben je ook direct terug aan het hotel. Het is zeker een aanrader voor stellen en gezinnen! Zorg ervoor dat je een mooi uitzicht vraagt bij het boeken!

Datum van verblijf: september 2015
Cyrille D, Manager van Shore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2015

Dear Yanou R,

Thank you very much for taking the time to post a review. I am ecstatic to see that your stay with us was a true success and that you enjoyed the ideal location of our hotel. I hope to welcome you again very soon in Santa Monica. Please let us know next time you are in Santa Monica!

Kind regards,
Cyrille Dagregorio
Hotel Management Intern

Beoordeeld op 15 juli 2015

Dit hotel staat wat ons betreft terecht op de eerste plek op tripadvisor tbv santa monica.

Door het drukke stadsverkeer aankomen bij dit hotel is een verademing. Zeer efficiënte afhandeling door de valet en vervolgens een warm welkom bij de receptie. Hier gelijk de indruk dat men een stapje extra wil doen voor de gasten. In ons geval was de kamer nog niet gereed dus uit eigen beweging een drankje naar keuze bij de bar aangeboden, waar we nogmaals warm welkom werden geheten.

Zo snel de kamer gereed was, werden we hier op geattendeerd en die paar minuten was het wachten waard. We hadden een premier ocean view, welke het additionele bedrag meer dan waard was. Perfect uitzicht, mooi balkon, schone kamer van alle gemakken voorzien. Kamer is voor Amerikaanse begrippen misschien wat aan de kleine kant en doet wat Europees hip aan. Voor sommigen zal de open planning wat confronterend zijn, de douche is echter voorzien van een privacy scherm.

Locatie van het hotel is ideaal voor een bezoek aan de pier, het strand en santa monica. Verder is het een mooie uitvalsbasis richting Venice beach. Hollywood is nog wel even rijden. Daarentegen is men wel redelijk vlot bij LAX.

Slechts een minpuntje was de afhandeling van valet bij vertrek, deze deed wat rommelig aan.

Mooi hotel, fijne kamers, top locatie en (niet te vergeten) goede service zijn voor ons een optelsom om hier terug te komen. Prijstelling is bovendien attractief in verhouding met de andere hotels in de buurt... Aanrader dus!

Kamertip: Premier ocean view
Datum van verblijf: juli 2015
Cyrille D, Manager van Shore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2015

Dear MrGilster,

Thank you very much for your great comment! I am very happy to read your stay at Shore Hotel was a true success and we are working hard to provide exceptional experience to our guests. We look forward to welcoming you again in Santa Monica.

Kind regards,
Cyrille Dagregorio