Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.447)
Beoordelingen filteren
1.448 resultaten
Waardering van reizigers
618
432
192
112
94
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
618
432
192
112
94
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.448 beoordelingen
Beoordeeld op 24 september 2016

ouder gerenoveerd hotel met normale nette verzorgde kamers. charme hotel in art deco stijl. super,maar dan ook suuuper vriendelijk personeel. je wordt overal verwend op je wenken.ook een fantastische ligging aan de pier van santa monica. veel restaurants en uitgaansmogelijkheden.toffe hotel bar op het dak.

Kamertip: zeker zeezicht vragen maar denk dat de meeste kamers dit hebben
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marc B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stephan M, Manager van Hotel Shangri-La Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016
Google-vertaling

good Morning Marc B,

We are glad to read that you enjoyed your visit in Santa Monica during your trip to California, hopefully we were able to make your stay pleasant enough to see you again for a longer period next time, as you mentioned the location of our hotel next to the pier and third street promenade makes it a desirable destination.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na 3 weken USA West en 10 prima hotels viel Sangri-la ons enorm tegen. Van de Art Deco sfeer hou je wel of niet maar roest en achterstallig onderhoud ook aan kamer interieur is iets anders. Wij hadden 1 prachtige kamer en eentje die in onze ogen echt niet aan de beschrijving Luxery Room voldoet.

Het ergste was echter de extreem klant onvriendelijke wijze waarop dit werd opgelost, cq geheel niet werd opgelost. Van het kastje naar de muur, niet eerlijk en niet consistent. Echt klantgerichtheid -10.

Verder:
- terras rondom kleine zwembad is zeer fraai
- ontbijt is prima
- ligging aan de minder gezellige noordkant VD Pier
- kamers niet goed schoon (mn keukenblokken kon echt niet). Mede in combi met staat van onderhoud (roest, beschadigd etc)
- zeer prijzig !

Wat ons betreft geen aanrader dus !

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank KE30LFM
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stephan M, Manager van Hotel Shangri-La Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2016
Google-vertaling

Thank you so much for taking the time to share your experience on TripAdvisor.
First and foremost, you absolutely should've been given the room type you booked. There are no excuses to be given regarding this misstep. On behalf of the whole hotel, I would like to sincerely apologize not only of this inconvenience. Our staff is dedicated to working closely with every department to ensure seamless cooperation, and the highest standard of luxury service. I can assure that our entire front of house staff gathered this week to re-affirm our dedication to this craft of luxury service, as well as implementing new operating procedures to ensure that our guests receive the attention and assistance they desire at anytime during their stay. We certainly hope that you were otherwise able to enjoy your time with us. There is a truly relaxing and rejuvenating Shangrila experience, and more than anything we would love another opportunity to share this with you. Should you find yourself in Santa Monica again, please do not hesitate to reach out to us directly. It would be our pleasure to set up a special reservation for you and your family. Until then, we are wishing you all safe travels and great days!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2015

Van zodra je het terrein van het hotel komt opgereden wordt je vriendelijk geholpen. Ook het onthaal was zeer goed en we kregen een upgrade naar een suite met zeezicht. De kamer was zeer ruim en het bed van zeer goede kwaliteit. Het zwembad heeft een mooie ligging. Ontbijt is zeer goed en je wordt vriendelijk geholpen. In de buurt heb je ook verschillende restaurants voor het avondeten. Het hotel ligt aan de zee.
Wifi is in het ganse hotel gratis en van goede kwaliteit. Zowel de kamers als het hotel waren zeer netjes.
Ook onze medereizigers kregen een upgrade. Voortreffelijke service en vriendelijkheid

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank rudikruibeke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2013

Hebben er afgelopen week 2 nachten verbleven. Het hotel is prachtig ingericht. Onze kamer werd zomaar upgegraded naar een suite (en dit zonder dat wij dit gevraagd hadden). De moderne meubeltjes in deze suite zijn smaakvol uitgekozen. Het bed was van goede kwaliteit.
We hebben hier zowel ontbijt, lunch als de dinnerkaart uitgeprobeerd en telkens zeer lekker gegeten. U moet absoluut de appetizer 'bruchetta's met fruit en asjovisjes' uitproberen ! Mmmjummie... !

Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank magickris10tje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelShangrila1301, Guest Relations Manager van Hotel Shangri-La Santa Monica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken