Opslaan

vanaf 79,00 US$
vanaf 142,57 US$
vanaf 99,00 US$
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hele stuk tussen Long Beach en Malibu is 55,2 km. Helemaal gefietst. Stuk tussen Santa Monica en Malibu ga je deels over PCH! (Pacific Coast Highway). Wel goed uitkijken! Geen fietspad, maar wel fiets-strook! Rest is helemaal vrijliggend fietspad. Dit jaar oktober weer terug!! Ik huur mountainbike. Dan ben je wat wendbaarder dan racefiets!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 31 juli 2019

Tijdens onze vakantie was deze fietstocht (wij hebben bijna 50 km gefietst van Hermosa Beach naar Santa Monica en terug) een van de hoogtepunten. Heerlijk om op een traditionele Amerkaanse beachbike langs de kust van L.A. te cruisen, en op je gemak alle leuke en bijzondere strandplaatsen aan te doen. Zeker een beachbike met versnelling huren (zijn duurder maar echt veel fijner). Wij betaalden 30 USD per huurfiets voor een hele dag fietsen. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard. Elektrische fietsen zijn vaak ook te huur, maar die zijn wel echt veel duurder. Het kan in de duinen met veel hoogteverschillen en wind zeker intensief zijn om er te fietsen. Als je niet veel fietst kan het dus best zwaar zijn om een langere afstand te fietsen langs de kust. Wij vonden het stuk tussen Santa Monica en Marina del Rey het mooiste stuk (heen en terug +- 25 km) om te fietsen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Leuk om te doen. Er zijn genoeg fietsverhuurbedrijven waar je voor $7 een fiets kunt huren om het pad af te rijden. Het is wel mega druk met fietsers,electrische steps,skate boarders etc dus het is wel oppassen geblazen en met een snel tempo kan je niet fietsen. Je kan de rit zo lang maken als je zelf wil want er is genoeg te ien onderweg om wel of niet even af te stappen.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi fietspad langs strand. Leuke rit tussen santa monica en venice. Genoeg plekken om even af te stappen en rond te kijken of een terrasje te pakken. Later op de dag steeds drukker maar goed te doen.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018

Leuk fietstochtje vanuit santa monica naar Venich Beach langs een mooi breed strand.
Wel optijd beginnen, later op de dag werd het een stuk drukker.
Onderweg van alles te zien, veel sportende mensen maar ook veel daklozen aan de kant van het fietspad.

Datum van activiteit: juli 2018