Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is prima voor een overnachting maar niet om meerdere dagen te blijven. Mensen bij de receptie zijn erg vriendelijk. Zwembad is ook fijn om even af te koelen na een lange reis. Bij het ontbijt was het erg druk. In de omgeving van het hotel vind je enkele restaurants, verder is er helemaal niets te doen.

Datum van verblijf: augustus 2018
BWRidgecrest, Guest Relations Manager van Best Western China Lake Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2018

Thank you for leaving feedback. We use all feedback to improve guest experience. Have a wonderful day Jessica.

Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Het voelde als een typisch Amerikaans motel. Nette kamers, een kleine gym en zwembad om in af te koelen. Vriendelijk personeel dat tips gaf over Death Valley en ons graag te woord stond. Het ontbijt is simpel maar prima en er is redelijk wat keus.

Datum van verblijf: mei 2018
BWRidgecrest, Guest Relations Manager van Best Western China Lake Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2018

Thank you for leaving feedback Linda W. We appreciate the chance to serve you. We will see you on your next trip.

Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

We kregen eerst een kamer op de begane grond met 2 king size bedden. Dexe vonden we wat gehorig. Zonder problemen een andere kamer gekregen. Bijzonder vriendelijke man achter de balie. Kamer heeft koelkast en magnetron. Ook het koffiezet apparaat is aanwezig. Fijn dat er voor redelijke prijs de was gedaan kan worden.

Datum van verblijf: juni 2018
BWRidgecrest, Guest Relations Manager van Best Western China Lake Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Thank you for leaving feedback. Have a great day.

Beoordeeld op 21 april 2017

Zeer goede en plesante stop tussen Yoshemite Park en Death Valley. Goed verzorgde kamers. Uitgebreid ontbijt. Goede sportfaciliteiten en een bubbelbad. De kamers zijn gedateerd, maar goed verzorgd. Mooie uitzichten vanaf het balkonpad.

Datum van verblijf: maart 2017
BWRidgecrest, Guest Relations Manager van Best Western China Lake Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2017

Thank you Erik T for taking the time to leave feedback on our property. It is great to hear that we have given you the accommodations that everyone deserves. Have a great week.

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

We kwamen laat aan na een rit door Mojave en Death Valley maar Tina, de hostess, was een 'breath of fresh air' voor ons. En bijzonder gastvrije en vriendelijke ontvangst en zeer attente tips voor eten en drinken.
Kamer en bedden waren uitstekend, een ruim zitje met twee(!) stoelen. Klein maar bruikbaar koelkastje en magnetron. Geen kluisje maar wel een ruime kast.
Zwembad en complimentary breakfast zijn heerlijk op een rondreis.
Wij komen graag nog eens terug en kunnen deze best western aanbevelen!

Datum van verblijf: september 2016
BWRidgecrest, Guest Relations Manager van Best Western China Lake Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Thank you Vrolijk070 for your comments.