3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 332
Hotels.comUS$ 332
AscendUS$ 332
TravelocityUS$ 332
PricelineUS$ 332
Trip.comUS$ 359
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

De ranch is prachtig gelegen aan de voet van de Yosemite. Het hotel is erg sfeervol en knus ingericht. Slaapkamers zijn comfortabel en zeer schoon. Enkel de douche wordt langzaam warm. Het privé terrasje op de vlonder is echt super. In de nacht luisteren naar de geluiden van de natuur en de geur van hout opsnuiven. Ontbijt stelt niet veel voor. Verpakte zoete broodjes, fruit en flesjes water.

Datum van verblijf: september 2018
Amanda B, General Manager van Sierra Sky Ranch, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

Dear Heerlijk,
Thank you for taking your time to review our hotel. I am very happy you enjoyed your stay, and we hope to have you as our guest again in the future.
Amanda

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten verbleven en het erg fijn gehad. Het is een mooie locatie van alle gemakken voorzien een goed ontbijt en heerlijke bedden. Ook is het niet zo gehorig en je hebt een terras ook erg leuk! Kortom zeker een aanrader! Heerlijk vertoeven!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 25 mei 2017 via mobiele applicatie

Je komt onmiddellijk tot rust. Alle voorzieningen zijn er en de bedden slapen super. Wakker worden en de natuurparken horen, maar toch een verkwikkende douche kunnen nemen, zalig! Enkel de veranda is aan een opfrissing toe.

Datum van verblijf: mei 2017
ShannonKay75, Front Office Manager van Sierra Sky Ranch, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Thank you for staying at our hotel, We hope to see you again in the future.

Shannon

Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel waar je bijna hoopt op slecht weer zodat je met warme chocolademelk bij de grote open haard kan zitten. Super vriendelijk personeel die je met alles willen helpen. Een nette, ietwat kleine kamer met een goede badkamer. Mooie omgeving en dichtbij het stadje Oakhurst en niet te ver van Yosemite.

Datum van verblijf: april 2017
ShannonKay75, Front Office Manager van Sierra Sky Ranch, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2017

Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

Shannon

Beoordeeld op 1 september 2014

Heel gezellig ranch hotel, vlak bij Mariposa Sequoia Park, Helemaal van hout met gezamelijke ruimten met open haarden en buffelhoofd en berenvellen aan de muur, Er lopen een paar katten rond. Prima kamers met moderne badkamer en eigen zitje op de veranda, waar je heerlijk buiten kan zitten. Er lopen 's avonds vaak herten door de tuin.

Kamertip: weing verschil, alle kamers hebben zitje op veranda
Datum van verblijf: augustus 2014