Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 126
AscendUS$ 125
Hotels.comUS$ 126
PricelineUS$ 125
eDreamsUS$ 125
HurbUS$ 130
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten verbleven en het erg fijn gehad. Het is een mooie locatie van alle gemakken voorzien een goed ontbijt en heerlijke bedden. Ook is het niet zo gehorig en je hebt een terras ook erg leuk! Kortom zeker een aanrader! Heerlijk vertoeven!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 25 mei 2017 via mobiele applicatie

Je komt onmiddellijk tot rust. Alle voorzieningen zijn er en de bedden slapen super. Wakker worden en de natuurparken horen, maar toch een verkwikkende douche kunnen nemen, zalig! Enkel de veranda is aan een opfrissing toe.

Datum van verblijf: mei 2017
ShannonKay75, Front Office Manager van Sierra Sky Ranch, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Thank you for staying at our hotel, We hope to see you again in the future.

Sincerely,
Shannon

Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel waar je bijna hoopt op slecht weer zodat je met warme chocolademelk bij de grote open haard kan zitten. Super vriendelijk personeel die je met alles willen helpen. Een nette, ietwat kleine kamer met een goede badkamer. Mooie omgeving en dichtbij het stadje Oakhurst en niet te ver van Yosemite.

Datum van verblijf: april 2017
ShannonKay75, Front Office Manager van Sierra Sky Ranch, Ascend Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2017

Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

Sincerely,
Shannon

Beoordeeld op 1 september 2014

Heel gezellig ranch hotel, vlak bij Mariposa Sequoia Park, Helemaal van hout met gezamelijke ruimten met open haarden en buffelhoofd en berenvellen aan de muur, Er lopen een paar katten rond. Prima kamers met moderne badkamer en eigen zitje op de veranda, waar je heerlijk buiten kan zitten. Er lopen 's avonds vaak herten door de tuin.

Kamertip: weing verschil, alle kamers hebben zitje op veranda
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 10 augustus 2014

De Ranch was 1,5 week voordat wij arriveerden overgenomen door de nieuwe eigenaar. Het was duidelijk dat er de afgelopen jaren in ieder geval geen onderhoud was gepleegd. Onze eerste kamer had kapotte ramen en hele grote kieren boven de deur waardoor er vliegen in de kamer kwamen. Na hierover geklaagd te hebben kregen wij een andere kamer. Deze was wel beter maar ontzettend klein. Het personeel deed overigens wel ontzettend hun best maar de kamer was absoluut niet het geld waard wat wij ervoor moesten betalen. Het zwembad was op de dag van onze aankomst net weer geopend en ons werd verteld dat we ons geen zorgen hoefden te maken over de aanslag aan de zijkanten.

Datum van verblijf: augustus 2014