2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 277
PricelineUS$ 277
BestWestern.comUS$ 277
Hotels.comUS$ 277
TravelocityUS$ 277
Lol.travelUS$ 302
Beoordeeld op 6 november 2018

De mensen zijn bijzonder vriendelijk, de sfeer is prima, er is een wasserette, een zwembad en diverse restaurantjes in de buurt. Er waren diverse eekhoorntjes van dichtbij te zien. Ik vond het een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Op weg naar Yosemite komende vanuit Sequoia NP is dit een prima tussenstop . Kamers groot, schoon en goede toiletproducten.
Ik zou het weer doen. Receptie was vriendelijk en efficiënt . Je kan ook lekker zwemmen binnen of buiten....

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 4 september 2018

Mooi hotel, prettige ontvangst in rustige omgeving. We hadden een twee kamer appartement in een park- achtige omgeving. Kamers zijn wel wat gedateerd, maar schoon. Geen lift aanwezig, lastig met zware koffers.
Ontbijt was uitstekend, veel keuze en veel ruimte om te ontbijten. Het restaurant bij het hotel is prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

We hadden de pech dat het yosemite park gesloten was vanwege de branden in het park, wij hadden er twee overnachtingen geboekt en omdat de smog steeds erger werd,konden we zonder kosten de tweede dag annuleren.
Hotel ligt mooi en hebben goede bedden en overal gratis WiFi.
Het ontbijt kon beter, omdat alles Amerikaans was,geen beleg behalve jam

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Het Best Western Plus Yosemite Gateway Inn is een hotel in een prachtige groene parkachtige omgeving.

Het inchecken verliep vlot. Je krijgt een goede uitleg waar alles te vinden is.

De ruime kamers met balkon bevinden zich in een gebouw van 2 verdiepingen midden in het groen. Er zijn meerdere van die gebouwen die allen gelegen zijn tegen een helling achter de lobby/restaurant.

De ietwat klassiek ingerichte kamers zijn zeer ruim. Alles verkeerde in prima staat van onderhoud en het was keurig schoon. De kamers zijn van alle gemakken voorzien zoals TV, koelkast en magnetron. Ook niet onbelangrijk: er zijn ruim voldoende stopcontacten. De Wi-Fi was in onze kamer in ieder geval uitstekend (wij zaten helemaal achteraan op het terrein.

Er is een binnen en een buiten zwembad op het terrein.

Het ontbijt is prima. Er zijn zowel koude als warme gerechten. Gewoon niks mis mee.

Van hier is het zeker een uur rijden naar Yosemite.

Samengevat: Hoewel wat aan de dure kant (tja, dichtbij Yosemite) een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018