4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 310
Hotels.comUS$ 310
BestWestern.comUS$ 310
TravelocityUS$ 310
PricelineUS$ 310
Lol.travelUS$ 337
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

We hadden de pech dat het yosemite park gesloten was vanwege de branden in het park, wij hadden er twee overnachtingen geboekt en omdat de smog steeds erger werd,konden we zonder kosten de tweede dag annuleren.
Hotel ligt mooi en hebben goede bedden en overal gratis WiFi.
Het ontbijt kon beter, omdat alles Amerikaans was,geen beleg behalve jam

Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Het Best Western Plus Yosemite Gateway Inn is een hotel in een prachtige groene parkachtige omgeving.

Het inchecken verliep vlot. Je krijgt een goede uitleg waar alles te vinden is.

De ruime kamers met balkon bevinden zich in een gebouw van 2 verdiepingen midden in het groen. Er zijn meerdere van die gebouwen die allen gelegen zijn tegen een helling achter de lobby/restaurant.

De ietwat klassiek ingerichte kamers zijn zeer ruim. Alles verkeerde in prima staat van onderhoud en het was keurig schoon. De kamers zijn van alle gemakken voorzien zoals TV, koelkast en magnetron. Ook niet onbelangrijk: er zijn ruim voldoende stopcontacten. De Wi-Fi was in onze kamer in ieder geval uitstekend (wij zaten helemaal achteraan op het terrein.

Er is een binnen en een buiten zwembad op het terrein.

Het ontbijt is prima. Er zijn zowel koude als warme gerechten. Gewoon niks mis mee.

Van hier is het zeker een uur rijden naar Yosemite.

Samengevat: Hoewel wat aan de dure kant (tja, dichtbij Yosemite) een aanrader!

Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Een wat ouder hotel maar best leuk gelegen niet ver van de ingang van het park. Alles en proper en netjes en vooral, zeker naar Amerikaanse normen, een uitstekend en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening ook.

Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een perfecte ligging. De kamers zijn erg gedateerd; bruine tegels, oude vloerbedekking en gedateerde inrichting. Badkamer heel sober. Wel een koelkastje en een redelijke WiFi. Personeel bij receptie zeer behulpzaam.

Beoordeeld op 10 juni 2018

Prima hotel met goede bedden en badkamers. Prima bedden en handig koelkastje en koffiezet apparaat. Geen magnetron jammer genoeg. Mooi dicht bij het dorp, leuke winkels en restaurants maar toch er buiten. Ontbijt voldoende en personeel bij balie en ontbijt zeer behulpzaam (maken van lactosevrije scrambled eggs en goede tips voor eten in stadje). Goede uitvalsbasis voor Yosemite ( nog wel een uur rijden). Er was een zwembad maar erg klein en toen we er gebruik van wilden maken gingen ze op dat tijdstip de vloer schilderen, apart, doe dat smorgens!!!). Voldoende parkeergelegenheid zwembad werd geverfd in e middag als je juist aan het eind van de dag daar even wilt zitten!

Kamertip: kamers aan de achterkant liggen niet aan de doorgaande weg
Datum van verblijf: mei 2018