Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 168
TravelocityUS$ 168
Orbitz.comUS$ 168
Trip.comUS$ 205
TripadvisorUS$ 168
Traveluro
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel voor op doorreis. Bed was goed en de kamers waren schoon. Het ontbijt was standaard wat te verwachten is, maar verder goed geregeld. Personeel was vriendelijk ondanks de drukke ontvangst ruim de tijd voor ons genomen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Hier 2 nachten geslapen tijdens ons bezoek aan yosemite park. Hotel is heerlijk, prachtig gelegen in het mooie Mariposa. Kamers zijn prima en ontbijt zoals bijna overal in Amerika standaard maar ruim voldoende. Sliepen met 2 volwassenen en 2 kinderen en er was ruimte genoeg. Mariposa verder is heerlijk om wat tijd te besteden.
Zouden hier zeer zeker weer logeren.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 januari 2018

Pluspunten:
- Ruime kamers
- Goede bedden
- Goede WI-FI verbinding
- Goed sanitair/schoon
- Prima ligging; tegenover prima Chinees restaurant
- Gratis continentaal breakfast
- Zeer uitgebreide satelliet tv,

Enige minpunt vond ik de ietwat gehorige kamers.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 18 januari 2018

Prijs/kwaliteit oké, goede basis voor bezoek aan Yosemite Park. Supergrote kamers met parkeerplaats voor de deur. Uitgebreid (Amerikaans) ontbijt. Tip: bezoek de veteranenbar die aan het begin van de parkeerplaats is gelegen!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017

Bij aankomt rond 1 uur konden we gelijk onze kamer op. We kregen een ruime kamer met 2 queens bedden. Omdat het zulk lekker weer was vroegen we of het zwembad open was. Dit was wel het geval, maar omdat het nog het voorseizoen was, was het niet echt schoon. We konden dus helaas niet het water in. Het ontbijt bij het hotel was goed. Er was alleen weinig plaats om te zitten.

Datum van verblijf: april 2017